Ik was wat filmpjes aan het bekijken op YouTube over face-ups tot dat ik een filmpje vondt over hoe je gelijke wenkbrauwen moest maken. Het leek me wel handig voor de mensen die het lastig vinden om gelijke wenkbrauwen te maken.
http://www.youtube.com/watch?v=ppME6zPeXj4
Tip: Gelijke wenkbrauwen maken.
Moderator: Café Mods
Tip: Gelijke wenkbrauwen maken.
Last edited by Kuro-Cho on 29 Jul 2010 20:20, edited 1 time in total.

Daar heb je een puntLeuke tip maar wenkbrouwen zijn geen tweelingen maar broers/zussen.
Ze zullen nooit identiek zijn. Het is niet echt natuurlijk als je identiek gelijke wenkbrouwen maakt, maar dat is voornamelijk persoonlijke smaak.

Je kan de methode gebruiken om de contouren gespiegeld te krijgen. Hoe je dat dan verder invult, is aan jezelf.
Ik ben wel benieuwd of het ook zo werkt met scotch magic tape. Kun je ook op tekenen.
Ik vond het altijd wel erg handig om met magic tape kaartdelen aan elkaar te plakken en er gewoon overheen te kunnen tekenen en kleuren
Ik ben wel benieuwd of het ook zo werkt met scotch magic tape. Kun je ook op tekenen.
Ik vond het altijd wel erg handig om met magic tape kaartdelen aan elkaar te plakken en er gewoon overheen te kunnen tekenen en kleuren