Hallo
ik ben bezig met een website over BJD's
die vooral handige info zal bevatten over alles
wat met BJD te maken heeft. Voor beginners
of als handige opzoeksite
ik zoek dus naar foto's van allerlei dingen,
modden, face-ups, ownerpics, pics van lichamen en
hoe deze poseren, tutorials, resin matches, dolls die 'model willen
staan' voor de banners, noem het maar op!
Hoe zit het met de credits voor je foto?
Op iedere foto zal de naam van de website klein staan
en vervolgens je username of echte naam voorbeeld:
Owner: Jantje22 of Foto: Jantje22
er komt een creditpagina met alle namen/usernames
op alfabet.
Ziet dus iemand jouw foto en denkt "hey daar
wil ik meer van zien" Gaat hij naar de creditpage en zoekt
je naam daar op waar vervolgens je link/email/account
staat vermeld.
Mocht iemand het via google vinden of iemand die
het ge-repost heeft dan staat er het logo van de site
nog altijd op en kan diegene het alsnog terugvinden
ik zal ervoor zorgen dat het zo ook duidelijk op de site vermeld
staat.
Hij staat op het moment nog niet online
maar ik zal aan iedereen nog even het resultaat sturen
voor de website online gaat dan kun je altijd nog ja of nee zeggen
Foto's foto's foto's!
Moderator: Café Mods
-
aVampireTear
- SD13

Foto's foto's foto's!
----------

Als je al een keer foto's van mij voorbij hebt zien komen die je bruikbaar vind geef dan een gilletje dan krijg je de hoge resolutie versie toegestuurd als je een mail adres voor me hebt.
Ik hoop morgen foto's te kunnen maken, dus als je wilt kan ik van zo veel als mogelijk dolls naakt foto's maken voor lichaam vergelijkingen.
Ik hoop morgen foto's te kunnen maken, dus als je wilt kan ik van zo veel als mogelijk dolls naakt foto's maken voor lichaam vergelijkingen.
-
aVampireTear
- SD13

Heel erg bedankt! foto's van lichamen zijn zeker welkom!Als je al een keer foto's van mij voorbij hebt zien komen die je bruikbaar vind geef dan een gilletje dan krijg je de hoge resolutie versie toegestuurd als je een mail adres voor me hebt.
----------

-
aVampireTear
- SD13

Voor mij geld dit ook hoor AvampireAls je al een keer foto's van mij voorbij hebt zien komen die je bruikbaar vind geef dan een gilletje dan krijg je de hoge resolutie versie toegestuurd als je een mail adres voor me hebt.
-
Niesje7002
- *Puppetmaster*

Ik heb een aantal comparison shots gedaan van Soom Afi en bambicrony tan en van Soom Alk talons op een Impldoll lijf, en een Grit hoofd op hetzelfde lijf, als je daar wat aan hebt 
Ik heb 2 puki puki's in BW, Soom Afi faun, Soom Afi human hoofd op bambicrony lijf, Soom Grit hoofd en Alk talons op Impldoll lijf en een Resinsoul Mei in NS, en maak graag foto's van ze. Als je specifieke foto's nodig hebt laat maar horen ^^
Ik heb 2 puki puki's in BW, Soom Afi faun, Soom Afi human hoofd op bambicrony lijf, Soom Grit hoofd en Alk talons op Impldoll lijf en een Resinsoul Mei in NS, en maak graag foto's van ze. Als je specifieke foto's nodig hebt laat maar horen ^^
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)
-
aVampireTear
- SD13

Ik heb een aantal comparison shots gedaan van Soom Afi en bambicrony tan en van Soom Alk talons op een Impldoll lijf, en een Grit hoofd op hetzelfde lijf, als je daar wat aan hebt
Allemaal heel erg geliefd! heel erg fijn vooral de comparisons en ik heb graag van al je dolls ownerpics =D Bedankt voor je bijdrage
----------