Hey lieve coole mensen!
Bij mijn lieve coole Limho Mono zitten nog wat face-up resten =(
Deels van z'n wimpers+lijm en deels van zn lippen en traanbuisjes
=(
Ik heb voor zover bij mij bekend alles geprobeerd. watjes, wattenstaafjes, tandenborstels etc....
Wie weet er nog iets?
Face-up Restjes weghalen..
Moderator: Café Mods
naald met mini stukje wat/tissue/iets-anders-zachts gedompeld in wat voor vloeistof je ook gebruikt voor schoonmaken
tenzij het gaat om stukken die wel bereikbaar zijn maar niet schoon willen worden. dan vrees ik dat alleen schuurpapier zou werken
tenzij het gaat om stukken die wel bereikbaar zijn maar niet schoon willen worden. dan vrees ik dat alleen schuurpapier zou werken
where I'm from, we believe all sorts of things that aren't true. We call it - "history."
-
FrankenMar
- Hound

-
tha_queen_of_chaos
- Hound

Tandenstokers (of houten shaslickstokjes) werken ook goed als je die in de nagelremover doopt. Is iets harder als andere dingen, maar zachter als een naald zodat je niks beschadigd.
Doordat het hout is neemt het ook de nagelremover op.
Doordat het hout is neemt het ook de nagelremover op.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
-
schoenveter
- SD16

Nou dat kan wel, ligt eraan of je dat gaat zien. Als het echt dikke lijmresten zijn dan is t niet handig. Met pastel wordt het lastig maar met verf moet wel lukken.
Zelf gebruik ik een fijn schuurpapiertje als ik het echt niet weg krijg met aceton. Soms al heb je maar een dun laagje van de lijm/gloss geschuurd dan neemt het de aceton wat beter op. (tenminste daarna werd t makkelijker weg te halen)
Zelf gebruik ik een fijn schuurpapiertje als ik het echt niet weg krijg met aceton. Soms al heb je maar een dun laagje van de lijm/gloss geschuurd dan neemt het de aceton wat beter op. (tenminste daarna werd t makkelijker weg te halen)
London // Dresden // Dublin // Goggles // Madeline // Melodi // Berry // Gum // Dresje // Asha // Kira
~Deviantart~
~Deviantart~
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”