inlogproblemen luts

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

inlogproblemen luts

Postby dreamfairy » 05 Jan 2011 14:05

ik heb dus een week geleden voor dat de hele site veranderde wat besteld bij luts.
maar nu ik ff wil kijken hoe het met de bestelling is. lukt het me niet om in te loggen. heb ook al password opgevraagd en dat klopte gewoon. zelfs met op zoek met naam en ordernummer zegt hij dat hij hem niet kan vinden. hij doet totaal niks.

enig idee wat ik nu het beste kan doen? gewoon nieuwe account maken en het dan vragen aan luts? of wat anders? :S
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

Ezzora
SD
SD

Postby Ezzora » 05 Jan 2011 14:08

check of er geen spatie voor/achter de naam of wachtwoord staat

check of er een wachtwoord tekenlimiet is
(weet niet meer welke het was maar daar pakte de site dus alleen de eerste 8 tekend als zijnde wachtwoord, je kon de rest wel invullen maar werd daardoor wel als inccorect gelezen, omdat alleen de eerste 8 waren opgeslagen)
where I'm from, we believe all sorts of things that aren't true. We call it - "history."

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 05 Jan 2011 14:24

ja luts heeft ook een wachtwoord van 6 letters. maar zover ik weet heb ik op alles gelet wat er kan.
voor en achternaam staan in apart vakje..
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

Biggy
MSD
MSD

Postby Biggy » 05 Jan 2011 17:35

Het inloggen reageerd bij de nieuwe website ook op grote en kleine letters, volgens mij was dat vroeger niet het geval.

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 05 Jan 2011 18:05

nee, gebruik altijd kleine letters.. echt ik snap er geen bal van allemaal.. :S
At home:

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 06 Jan 2011 13:09

ik heb net mail gehad van luts dat me betaling eindelijk eens binnengekomen is. en nu is ineens me order nummer veranderd. maar hij blijft het niet doet om in te loggen, :S
At home:

Akira
Tiny
Tiny

Postby Akira » 06 Jan 2011 13:33

Ik post even namens ~Lavender-Traces.
Want die krijgt de hele tijd Service unavailable.

Maar ik moest dit neerzetten..
http://eluts.com/board/view.php?board_n ... CB=&ID=276

http://eluts.com/board/view.php?board_n ... CB=&ID=278

Het zijn 2 info linkjes in ieder geval.
Maar ik heb zelf geen idee of je er iets aan hebt. xD
*geen verstand heeft van luts*

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 06 Jan 2011 15:51

ah dat had ik niet gelezen..

maar hij blijft het alsnog niet doen.. echt pff snap er geen hol van. denk dat ik maar een ander account ga aanmaken ofzo
At home:

Lavender-Traces
SD16
SD16

Postby Lavender-Traces » 06 Jan 2011 18:36

*probeert koppig nog eens te posten*

Succes ermee nog! Hun mailen lijkt mij dan idd het beste om even te doen.

(HET WERKT WEER! :x )
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep

Kyoya
YoSD
YoSD

Postby Kyoya » 07 Jan 2011 12:40

ah dat had ik niet gelezen..

maar hij blijft het alsnog niet doen.. echt pff snap er geen hol van. denk dat ik maar een ander account ga aanmaken ofzo
Moet zeggen dit probleem heb ik altijd enórm vaak op Crobidoll.
Maar die site is heel erg hoofdletter gevoelig.
Weet niet hoelang je je account hebt maar ik was steeds vergeten dat ik begon met een hoofdletter en eindigde ermee.
Maar het stomme is, als ik dan die optie wilde gebruiken om je wachtwoord op te halen (door een vraag te beantwoorden die je had aangevinkt voor als je je ww niet meer weet)
Dan deed ie het niet!! En ik weet zeker dat ik die vraag goed beantwoorde xD
Ik keek het een keer na in mn profiel (toen ik weer wist dat ik die hoofdletters gebruikte)
En toen zag ik ook gewoon dat die vraag gewoon goed was. Maar hij weigerde me aan te melden.

Maarja zoals ook al gezegd is, gewoon mailen idd. En werkt dat niet kan je ook altijd nog een new account maken.
Had ik ook bijna eens gedaan XD

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”