HoOi,
ik zag dit filmpje (http://www.youtube.com/watch?v=uPzIdDRf ... re=related)
dolls met een manga gezicht die ook verwisselbare ogen hebben (ik zag ze ook zonder maar die vind ik niet echt mooi)
dus ik vroeg me af van welk merk die zijn en waar je ze dus kunt kopen..
weten jullie dat??
xx
Manga face bjd?
Moderator: Café Mods
-
BlackDragon
- Sabik

-
BlackDragon
- Sabik

Er zijn 2 29cm Volks dollfies te koop een man en een vrouw, met acryl oogjes, onbeschilderd. prijs is ongeveer 25 euro per stuk
Ik hoop dat je weet dat dit soort popjes van kunststof zijn en niet van resin?
vraag maar eens bij Think Pink! in Nijmegen na.
Ik hoop dat je weet dat dit soort popjes van kunststof zijn en niet van resin?
vraag maar eens bij Think Pink! in Nijmegen na.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"
je kan ook zoeken naar een tweedehands dollfie dream
de meeste standaard modellen gaan voor dezelfde prijs als nieuw of iets minder weg, en als je dan binnen europa koopt heb je geen douanekosten en niet zo veel verzendkosten
de meeste standaard modellen gaan voor dezelfde prijs als nieuw of iets minder weg, en als je dan binnen europa koopt heb je geen douanekosten en niet zo veel verzendkosten
where I'm from, we believe all sorts of things that aren't true. We call it - "history."
hmm ok,
mijn dreamdoll tot nu toe is de soulkid winy.
maar ik zag deze en ik vond ze ook wel leuk dus ik wilde kijken hoeveel ze kosten.
maar als ze niet zo goed zijn kan ik dat beter niet doen of wel.
en het liefst wil ik een van ongeveer 40cm (mag groter maar niet meer dan 50 denk ik)
maar bedankt voor de info
mijn dreamdoll tot nu toe is de soulkid winy.
maar ik zag deze en ik vond ze ook wel leuk dus ik wilde kijken hoeveel ze kosten.
maar als ze niet zo goed zijn kan ik dat beter niet doen of wel.
en het liefst wil ik een van ongeveer 40cm (mag groter maar niet meer dan 50 denk ik)
maar bedankt voor de info
ze zijn inderdaad gewoon anders
echt niet slechter
veel vinyl bjd's poseren zelfs beter dan veel resin bjd's bijvoorbeeld
ik heb zelf een dollfie dream gehad,
ze poseerde mooi, had een mooi lichaam en was erg licht qua gewicht
plus er zijn veel verschillende handen e.d. voor
een van de grote nadelen van vinyl is wel dat als kleding erop afgeeft het moeilijker te verwijderen is, maar ik heb er zelf geen last van gehad dat iets afgaf
wat ook misschien ook interesant is dat de twee standaard dollfie dream modellen standaard met faceup, pruik, ogen en een onderjurkje komen, zodat je ze niet naakt en kaal thuis krijgt. De losse onderdelen(ze hebben 3 verschillende hoofd modellen meen ik) komen dan niet met pruik, faceup en ogen
echt niet slechter
veel vinyl bjd's poseren zelfs beter dan veel resin bjd's bijvoorbeeld
ik heb zelf een dollfie dream gehad,
ze poseerde mooi, had een mooi lichaam en was erg licht qua gewicht
plus er zijn veel verschillende handen e.d. voor
een van de grote nadelen van vinyl is wel dat als kleding erop afgeeft het moeilijker te verwijderen is, maar ik heb er zelf geen last van gehad dat iets afgaf
wat ook misschien ook interesant is dat de twee standaard dollfie dream modellen standaard met faceup, pruik, ogen en een onderjurkje komen, zodat je ze niet naakt en kaal thuis krijgt. De losse onderdelen(ze hebben 3 verschillende hoofd modellen meen ik) komen dan niet met pruik, faceup en ogen
where I'm from, we believe all sorts of things that aren't true. We call it - "history."