Help me met een naam bedenken.

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

hier zijn voor beelden je mag ook iets anders kiezen.

Poll ended at 07 May 2011 13:09

Emma
0
No votes
Lotte
1
11%
Zoë
4
44%
Elin
2
22%
Puck
2
22%

Total votes: 9

Lawliet
Tiny
Tiny

Help me met een naam bedenken.

Postby Lawliet » 17 Apr 2011 13:09

Hey,

Ik en m'n moeder kopen binnenkort waarschijnlijk bijde een hujoo suve,
en ik weet geen naam het liefst iets schattigs en stoers.
Ik heb zelf al een dollb en die heet Bonnie.
Als je een naam weet zeg het alsjeblieft.

Alvast bedankt. <3

Ps een buitenlandse naam is ook erg leuk.
“You're going to come across a lot of shitty people. And if anyone of those people call you names because of what you look like or they don't accept you for who you are, I want you to look right at that motherf*****, stick up your middle finger, and scream F*** YOU!”
― Gerard Way

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 17 Apr 2011 13:45

Hey hey ^^ Ja het is soms moeilijk om een leuke naam te verzinnen voor je nieuwe doll. Vaak zit hij al in je hoofd en soms duurt het even voor je de perfecte naam ineens gevonden hebt. Meestal komt de naam ook wel zodra je je doll eindelijk vast mag houden, haar kan knuffen, bewonderen, aankleden en een eigen stijl kan geven. Een naam voor iemand anders zijn/haar doll verzinnen vind ik persoonlijk erg moeilijk, er gaat zoveel emotie inzitten, en jij weet als geen ander wat voor persoonlijkheidje het gaat worden! Mijn advies; blijf rustig doorzoeken, google wat door de vele namen websites, geef het de tijd, sommige dolls krijgen pas weken na hun aankomst hun echte naam! :D
Succes, ben benieuwd welke naam het uiteindelijk gaat worden!
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

Lawliet
Tiny
Tiny

Postby Lawliet » 17 Apr 2011 18:17

Ja je hebt gelijk, en ik zal veel zoeken, en ik laat het je horen als ik een naam heb. :)

bedankt voor je reactie. <3
“You're going to come across a lot of shitty people. And if anyone of those people call you names because of what you look like or they don't accept you for who you are, I want you to look right at that motherf*****, stick up your middle finger, and scream F*** YOU!”
― Gerard Way

Return to “Doll Advies”