65 cm/45 cm vergelijking

Als je behoefte hebt aan bepaalde foto's, vraag er hier dan om.

Moderator: Café Mods

Sigune
YoSD
YoSD

65 cm/45 cm vergelijking

Postby Sigune » 10 Jun 2011 11:31

Heeft er soms iemand een foto waarop een SD van 65 cm en een MSD van 45 cm naast elkaar te zien zijn? Ik vind het erg moeilijk om in te schatten hoe de verhouding eruit ziet - lijkt de MSD een dwergje naast zo'n grote SD, of krijg je een natuurlijk uitziende volwassen/kind verhouding?

Het zou fantastisch zijn als iemand mij hiermee kon helpen :). Alvast bedankt!

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 10 Jun 2011 11:45

62 cm meisje (zonderhoofd, dus ff kleiner, als ze straks n hoofd heb is ze 62cm) en n msd van 42-43 cm ook goed?
Dan zal ik zo wel even foto's maken namelijk,, dus zeg t maar.

Sigune
YoSD
YoSD

Postby Sigune » 10 Jun 2011 11:56

Dat komt waarschijnlijk op dezelfde verhouding uit... Zou fijn zijn!

:D

teenage-angel
SD16
SD16

Postby teenage-angel » 10 Jun 2011 12:00

Ik heb 2 sd's een 58 cm en een 65 cm en 3 maten msd, 44, 43,42 cm

Zal ook een foto ervan maken voor je
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

Sigune
YoSD
YoSD

Postby Sigune » 10 Jun 2011 12:20

Bedankt!

:dance:

Ik ben smoorverliefd op Dollzone Aurora, maar ze lijkt me heel groot en ik vraag me af hoe ze zou staan naast Dollzone Hal die naar mij onderweg is...

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 10 Jun 2011 12:36

Image

Arriane staat iets voor 'Lana, ehm, en je moet dr hoofdje er maar even bijdenken, dan komt er toch zeker nog wel n stuk bij hoor, maar ik denk dat je zo wel een beetje een idee krijgt?

Image

Vanuit een iets andere hoek, en Arriane iets dichter bij 'Lana gezet.
Hmm, als je nog vragen hebt, hoor ik het graag, hoop dat ik je zo heb kunnen helpen!

Owjah, en ik zie Arriane als ong 12 of 13 jaar oud,, en nogal klein voor dr leeftijd. (Dat ik 12 a 13 jaar was, was ik niet veel kleiner dan ik nu ben, ong 1.65, ben nooit veel groter geworden, maar Proserpine's Constantin (MSD) is 6 jaar en groot voor zn leeftijd.

Sigune
YoSD
YoSD

Postby Sigune » 10 Jun 2011 12:51

Ach, je Arriane is prachtig en lief!

Bedankt voor de foto's. Die verhouding ziet er helemaal niet vreemd uit (ik ben opgelucht, haha).

Ik heb een Dollzone Hal besteld - hij heeft een heel jong gezichtje en ik zie hem als een jongetje van 11 of 12. Ik zou hem op een dag ook graag zijn tante geven die voor hem zorgt, en voor haar zou ik graag een Dollzone Aurora zien (*zwijmelt*).

Het is echt wel raar (voor iemand als ik die nog nooit een bjd in het echt gezien heeft XD) dat een MSD er plots zo klein uitziet als je ze naast een SD zet. Want een doll van 40+ centimeter kan je toch echt niet klein noemen...

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 10 Jun 2011 15:38

Lol, dankje, en Aurora is idd erg mooi! Dat had ik idd ook al geleerd,,, Hal, weet ik even niet uit me hoofd, hoe die eruitziet, dat zou ik eerst weer even moeten opzoeken,, *heeft even opgezocht* die is idd wel erg lief! Nou, zoals je ziet kan het erg goed!
En nya, Arriane is idd n engeltje!
Ben ook erg blij met dr.
Zag nu net pas dat dr jurk helemaal oplicht,, met zo'n gloed die eroverheen ligt,, owww,, magisch!!!! *smiles bright*
En idd, t valt mij ook mee, ik wil ook ooit nog s n yosd erbij, of 2, of mss n in die iets grotere maat 30, 33 of 35 cm
Maar idd, Arriane is op zich niet heel klein, maar zet dr naast bijv Dragnen, en ze is echt wel klein! (van Proserpine). Tussen de foto's van de meet bij mij zit ook n plaatje van Dragnen met n stel kids, msd en yosd sized, erg leuk!

Maar leuke dolls heb je gekozen om verliefd op te worden, lol!

Heel veel succes alvast ermee, en ben benieuwd naar de foto's van teenage angel.

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 10 Jun 2011 17:18

Hier een foto van mijn sd knul (63 cm) en mijn msd ventje ( 42 cm). Ik hoop dat je er wat aan hebt :)

Image
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

Sigune
YoSD
YoSD

Postby Sigune » 10 Jun 2011 17:32

O! Dat verschil is veel groter dan op serid13's foto... Hal is wel wat groter natuurlijk - maar Aurora ook.

Bedankt voor de foto! Toffe jongens trouwens. De kleertjes van je MSD doen mij denken aan Aesthetic kinderkleertjes :).

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 10 Jun 2011 18:34

Leuke foto Pros! Maarre, dacht dat Kam groter was? Hij kan toch niet maar 1 cm groter zijn dan Lana als die straks dr hoofdje heb?
En nou lijkt Conny me nog kleiner dan Arriane... Hmm, moet ze toch maar n keer bij elkaar gaan houden!

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 10 Jun 2011 19:04

Dat komt omdat het Kay is en niet Kam :D

Image

Image

Kay heeft ook stevige boots aan op deze foto's en de kleine Constantin niet, maar ik denk dat de grootte erg overeen komt met die van jouw meiden.
Last edited by Proserpine on 10 Jun 2011 19:15, edited 1 time in total.
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 10 Jun 2011 19:08

*slaat dr hand voor dr hoofd*
Okay, nu vind je me vast ontiegelijk blond? om maar niet te spreken van stom?
Ik had net op gegeven moment al zoiets van dat klopt niet, want Kay.........
Jeeje,, ik ben echt erg,, *schiet spontaan in n slappe lach*
Dat je t nog met me uit weet te houden, *grins*
Okay, ik schaam me nu dus echt dood!!!

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 10 Jun 2011 19:18

hahahaha hij is leuk :D Nu zijn Kam en Kay wel halfbroers, maar dat ze ZO op elkaar leken -wink-
Anyway, Sigune, thanks en graag gedaan, succes met je toekomstige dolls!

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 10 Jun 2011 19:29

*ziet heel erg rood atm*
Mooie plaatjes,, en ja, waarschijnlijk was ik gewoon heel blond voor n moment. Al denk ik niet dat Kay er n probleem mee had voor zn grote broer aangezien te worden? (ouder geschat worden etc,,,)
Nya, en die kisten schelen idd n hoop.
En ik ben gewoon blonder dan ik dacht,, *zucht,, schaamt zich dood, atm*
Nu zie ik idd wel duidelijk t vrschil, en zowiezow had ik t moeten weten, dsu weet niet waar mn blondheid vandaan kwam,,,

Return to “Request”