Hoi,
Ik had een paar vragen.
Ik weet dat dit een bjd forum is maar hoop dat er mensen die me kunnen helpen.
Ik ga een custom Taeyang project beginnen.
Het probleem is dat het karakter waar ik het van wil doen demoonoortjes heeft.
Hebben jullie mischien tips waarmee ik dat kan doen?
En wat werkt denken jullie beter voor een face-up te verwijderen een spons or schuurpapier?
Een paar vragen
Moderator: Café Mods
Voor het verwijderen van een face-up, probeer eerst eens aceton vrije nagellakremover,, komt het meestal wel makkelijk mee los.
Dat kan je op watjes doen, of zo'n make-up doekje/rondje,, hoe heten die dingen? en kleine dingetjes met n wattenstaafje ofzow...
En epoxieklei zou je kunnen gebruiken voor de demonenoortjes,,, maar wat modden betreft heb ik nog niet heel veel ervaring dus voor tips ed bij het modden kan je beter bij n ander zijn, al weet ik wel dat epoxie het juiste materiaal is.
Ik zou voorzichtig zijn met dat schuurpapier idee van je, grote kans dat je je doll daarmee meer kwaad dan goed doet!
Dat kan je op watjes doen, of zo'n make-up doekje/rondje,, hoe heten die dingen? en kleine dingetjes met n wattenstaafje ofzow...
En epoxieklei zou je kunnen gebruiken voor de demonenoortjes,,, maar wat modden betreft heb ik nog niet heel veel ervaring dus voor tips ed bij het modden kan je beter bij n ander zijn, al weet ik wel dat epoxie het juiste materiaal is.
Ik zou voorzichtig zijn met dat schuurpapier idee van je, grote kans dat je je doll daarmee meer kwaad dan goed doet!
-
Lady.Arachnia
- SD

Website met enkele handige tutorials voor je
http://www.requiemart.com/pullip/tutorial.html
Interesante stukken:
*What not to use
*Makeup Removal/Body Matteing
*Makeup Application & Supply Guide
*Elf Ears
http://www.requiemart.com/pullip/tutorial.html
Interesante stukken:
*What not to use
*Makeup Removal/Body Matteing
*Makeup Application & Supply Guide
*Elf Ears
- LunarReverie
- Sabik

Ik heb het al gedaan maar het is goed gekomen^^Hoihoi,
ik zou zeer beslist heel voorzichtig zijn met remover o.i.d. Een pullip is geen BJD resin , maar ABS dus is alcohol veel veiliger.
er zitten wel een paar Pullip custimizers op het forum ( degene die die mooie Naruto dolls heeft gemaakt) dus vraag het voor de zekerheid eens aan haar.
Ik had op meerdere mensen voor die tijd gevraagd^^
Maar toch bedankt^^
Btw wie is pullip customizer dan hier op het forum? Mischien kan die mij nog helpen met andere dingen^^