Ik had een lading foto's gemaakt van Lu en D en heb ze samen gevoegd tot een leuk verhaal. Enjoy.
http://vampierdraakje.deviantart.com/#/d41a9g7
The soft side of big D
Moderator: Café Mods
-
Proserpine
- *Puppetmaster*

me; awwww echt.. D is zoooo klaar voor een stel puppies!
Dragnen; errr..say w'at??
Me; I want Lycan puppies! Find yourself a woman!
Dragnen; If ya want puppies t'en go to t'e animal s'elter.. I aint givin ya not'ing!
Me;...nja,,wordt vervolgd
Dragnen; errr..say w'at??
Me; I want Lycan puppies! Find yourself a woman!
Dragnen; If ya want puppies t'en go to t'e animal s'elter.. I aint givin ya not'ing!
Me;...nja,,wordt vervolgd

Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo
-
pinky-lady
- SD

voor lycan puppies:
Dragnen kippenkluiven geven na middernacht
en daarna in een bad gooien.... instant puppies
oh nee... wacht even... dat werkte zo bij andere monstertjes...hmn...
Mata zet een plastic bekertje neer voor Dragnen "Alsjeblieft... Je kan beter meewerken anders vraagt ze Alicia nog om te assisteren"
Aafke: "Grutte Pier!!!!"
Dragnen kippenkluiven geven na middernacht
en daarna in een bad gooien.... instant puppies
oh nee... wacht even... dat werkte zo bij andere monstertjes...hmn...
Mata zet een plastic bekertje neer voor Dragnen "Alsjeblieft... Je kan beter meewerken anders vraagt ze Alicia nog om te assisteren"
Aafke: "Grutte Pier!!!!"
thuis:
Mata Flanagan met zijn artificial personal assistant O.W.N.E.R & fryske spruit Aafke
Mata Flanagan met zijn artificial personal assistant O.W.N.E.R & fryske spruit Aafke
Mata is evilness!!! Muahahahahaha...
Lana (en ik): Briljante shoot, en ehm,, D en puppies? Ehm, ik denk dat hij t heel goed zou doen..
Lana: Laat het duidelijkzijn dat ik niet voor oppas ga spelen!
Arriane roept tussendoor: Ik wel!!!! Lana,, ik wil ook n broertje of zusje... Allebij mag ook....
Lana: *slaakt een diepe, diepe zucht*
Lana (en ik): Briljante shoot, en ehm,, D en puppies? Ehm, ik denk dat hij t heel goed zou doen..
Lana: Laat het duidelijkzijn dat ik niet voor oppas ga spelen!
Arriane roept tussendoor: Ik wel!!!! Lana,, ik wil ook n broertje of zusje... Allebij mag ook....
Lana: *slaakt een diepe, diepe zucht*