Ik wou hem graag naakt, zonder face up, double jointed en normaal geel van huid.
Bij think pink heb ik hem waarschijnlijk pas een maand na Dolliverse binnen, en is hij 175 euro. Daar komen wel nog verzend kosten bij, wat wel mee valt aangezien het binnen Nederland verstuurd word.
Ik was verder gaan kijken naar anderen winkels om te zien of hij nog in stock was, dat ik hem toch nog vóór Dolliverse misschien kon kopen voor ongeveer dezelfde prijs.
Nu vond ik een mooie aanbieding, eigenlijk helemaal zoals ik hem wou op ebay maar dan met normaal roze huid in plaats van normaal geel. Maarja, dan heb ik hem wel voor Dolliverse binnen.
Hier staat hij, met nog 8 in stock.
240 dollar, en 36 dollar om het te laten verschepen. Dat is samen op het moment ong. 193 euro.
(ongeveer waar ik bij dollzone incl. verzendkosten met tracking waarschijnlijk ook wel aan zou zitten)
Nu stond er nog wel in rode letters:
Import duties, taxes and charges are not included in the item price or shipping charges. These charges are the buyer’s responsibility.
Please check with your country’s customs office to determine what these additional costs will be prior to bidding/buying.
Import plichten? Belasting... ik zou niet weten hoe ik dat moet checken, weet iemand dat?
Als er namelijk nog even 30 euro bij komt vind ik het 't niet waard, dan wacht ik wel een maandje langer en bestel ik hem bij think pink in de huidskleur die ik het liefst heb.