Heyaa,
Ik had eventjes een vraagje,
als jullie mail sturen naar think pink, hooelang duurt het dan voordat jullie bericht terug krijgen?
Want ik stuur wel eens een vraag erheen maar krijg heel vaak niets terug.. En ergens stoort dat me wel, maar ik vraag het me gewoon af.
Groetjes Gait
Contact TP
Moderator: Café Mods
-
FlowerGirl
- SD

ik krijg tot nu toe altijd antwoord! de ene keer een dag later, of 2 dagen, en 1 keer een week, maar toen waren ze op vakantie. ik heb er nooit problemen mee, maar appart dat het bij jou wel zo is... miss hebben ze het gwn heel druk nu??? 
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•
ik zou ze nog eens mailen, er is bij mij al eens voorgekomen dat een mailtje niet was aangekomen.
gr
gr
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.
-
BlackDragon
- Sabik

het is ook mogelijk om pinkhazard of blackdragon in een PM te benaderen als je mail naar de winkel niet lukt.
Hou er wel rekening mee, dat we het heel druk hebben en niet altijd direct op mails kunnen reageren.
Als we dit de hele dag zouden doen komen we niet meer toe aan het verwerken van de orders en het plaatsen van bestelliingen bij leveranciers.
Hou er wel rekening mee, dat we het heel druk hebben en niet altijd direct op mails kunnen reageren.
Als we dit de hele dag zouden doen komen we niet meer toe aan het verwerken van de orders en het plaatsen van bestelliingen bij leveranciers.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”