Dollheart Event

Deel je BJD nieuwtjes hier.

Moderator: Café Mods

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Dollheart Event

Postby Bianca Verschoor » 16 Oct 2011 08:27

Ik weet niet of iemand van jullie het leuk vind,maar dollheart gaat in November hun event fukuburo weer uitgeven ze zijn 59,90 dollar kan ook 59,95 dollar zijn en er zit een waarde in van ongeveer 120 tot 140 dollar.
Ze stoppen er van alles in van schoentjes tot kleding en ze zijn in de formaten:
sd 13 meisje,sd13 jongen.msd en yosd.
Ik las het van de week op de jolly plus site dacht geef het even door voor geinteresseerden.
Eind Oktober komt dollhearts steampunk lijn uit en eind November de Alice in darkwonderland.
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 16 Oct 2011 08:29

Hier nog het linkje naar de site:

http://www.dollheart.net/
[/url]
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 16 Oct 2011 12:31

Lijkt me op zich wel leuk. Dankje voor de tip, ik kijk nog even of ik t wel of niet doe.

FrankenMar
Hound
Hound

Postby FrankenMar » 16 Oct 2011 13:36

oeh, verrassingspakket dus .. dit is wel heel erg leuk! Ben je van plan om een group order hier van te maken?
"Be yourself. Those who matter don't mind and those who mind don't matter"

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 16 Oct 2011 13:44

Ik was het niet van plan,maar als er animo voor is wil ik wel kijken 1 probleem is dat mijn email on betrouwbaar is in de zin van dat soms mails niet bij mijn aankomen en het andere dat mijn financien het momenteel niet toelaten dat ik iets voor kan schieten.
Ik wil wel opzetten als er animo voor is weet alleen niet zo goed hoe ik dat doen moet,maar k heb bij de site wel een account en ik heb paypal.
Ik denk persoonlijk naar hoe hard de fukuburo's gaan dat als je een paar dagen voor een go wacht ze weg zijn het zijn hard lopers gisteren waren er van elk 50 units en nu net in de 30 dus je moet er snel bij zijn.
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls

RenzeDakota
Tiny
Tiny

Postby RenzeDakota » 16 Oct 2011 15:45

Een verrassing pakketje heh, hoe leuk is dat :D .
Als er meerdere mee doen zou je onderling nog kunnen ruilen.

Yumiri
YoSD
YoSD

Postby Yumiri » 16 Oct 2011 16:27

Een verrassing pakketje heh, hoe leuk is dat :D .
Als er meerdere mee doen zou je onderling nog kunnen ruilen.
Ja precies. Zou best handig zijn als je allemaal meidenspulletjes krijgt voor je MSD terwijl je een jongen hebt. ;)
Home: ? (DZ Annie)
Coming: ? (DZ Dongdong)

FlowerGirl
SD
SD

Postby FlowerGirl » 16 Oct 2011 16:36

lijkt mij ook leuk! hoeveel zou dat zijn in euro's???
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•

CherryBlossom
MSD
MSD

Postby CherryBlossom » 16 Oct 2011 18:37

^42 euro normaal. Ik zou mogelijk ook wel mee willen doen als er een grouporder komt (en ik tegen dan geld bijeen gespaard heb) ^-^ En dat ruilen lijkt me een superidee! Hoelang blijft dit 'event' nog geldig?

Al hoop ik wel dat ze er toffe spulletjes in steken. Laatste keer hoorde ik (was wel niet dit bedrijf) dat er onder andere ook gewoon fotokaders, promotiemateriaal en andere 'rommel' bij in werd gestoken.

Yumiri
YoSD
YoSD

Postby Yumiri » 16 Oct 2011 18:56

Ik heb net wat rondgekeken op DoA, en onder andere wat foto's bekeken van de bags uit 2010. Maar het resultaat was erg wisselend...
Vooral voor de MSD bags was het lang niet altijd een spektakel. Grootste nadeel vind ik ook dat je voor de SD wel kunt kiezen tussen de genders, maar voor de MSD alles op een hoop gegooid wordt.
Er zaten wel mensen tussen die bijna een gehele set kregen. o:
Home: ? (DZ Annie)
Coming: ? (DZ Dongdong)

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 16 Oct 2011 19:47

Ik heb er een go van gemaakt kijk even onder groeporders
Ik sluit hem als alles goed gaat vrijdag tenzij ze erg hard gaan kan het eerder worden.
Daar staat ook hoe ik de groeporder aanpak.De go is ook voor andere dingen behalve dolls.
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls

Starálfur

Postby Starálfur » 18 Oct 2011 09:30

http://www.angels-cave.com/wordpress/?page_id=46

Via deze engelse dealer kun je ze ook kopen, je betaalt minder verzendkosten en geen douanekosten omdat het een EU-land is.

Return to “Nieuws”