Nieuwe Dolls van Daisy Dayes bij JpopDolls!!!
Moderator: Café Mods
Nieuwe Dolls van Daisy Dayes bij JpopDolls!!!
Hoi hoi,,
Ik kreeg zojuist een meldingsberichtje in mn postvak die vertelde dat JpopDolls nieuwe Dolls van de hand van Daisy Dayes te koop aanbied.
Op deze link kunnen jullie de dolls zien:
http://www.jpopdolls.net/store/home.php?cat=266
De eerste 2 zijn de nieuwste.
Ik vond ze erg apart, ze staan niet op mijn wishlist, maar wilde ze wel hier delen.
Groetjes,,
Ik kreeg zojuist een meldingsberichtje in mn postvak die vertelde dat JpopDolls nieuwe Dolls van de hand van Daisy Dayes te koop aanbied.
Op deze link kunnen jullie de dolls zien:
http://www.jpopdolls.net/store/home.php?cat=266
De eerste 2 zijn de nieuwste.
Ik vond ze erg apart, ze staan niet op mijn wishlist, maar wilde ze wel hier delen.
Groetjes,,
-
thefirstnl
- Hound

-
FlowerGirl
- SD

Ik vind vooral Elise erg leuk en die heb ik ook zelf. Ik kende de centaurtjes van Daisy Day al een tijdje dus ik hoefde niet lang te twijfelen toen dit meisje online kwam.
Wat Soom, voor mijn gevoel dan, niet voor elkaar heeft gekregen met zijn tiny centaurs, heeft Daisy Day wel kunnen vangen in een popje. Een klein dartelend veulentje.
(en klein is ze, want ze maar 18 cm).
Ik had haar mee naar dolliverse, maar ze heeft vrijwel de hele tijd bij Giegel in de mand gelegen, dus ik denk niet dat veel mensjes haar gezien hebben.
Ik vind Moth en Mouse en het ijsbeertje ook errug leuk, maar dan net weer niet leuk genoeg om ook te kopen. De andere twee zijn niet mijn ding.
Wat Soom, voor mijn gevoel dan, niet voor elkaar heeft gekregen met zijn tiny centaurs, heeft Daisy Day wel kunnen vangen in een popje. Een klein dartelend veulentje.
Ik had haar mee naar dolliverse, maar ze heeft vrijwel de hele tijd bij Giegel in de mand gelegen, dus ik denk niet dat veel mensjes haar gezien hebben.
Ik vind Moth en Mouse en het ijsbeertje ook errug leuk, maar dan net weer niet leuk genoeg om ook te kopen. De andere twee zijn niet mijn ding.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Nou ik vind deze moppie toch wel ERUG schattig! http://www.jpopdolls.net/store/images/D/Igs090.jpg
Maar dan voor erbij ofzo...en dan is de prijs niet zo heel leuk (voor mij dan!)
Maar dan voor erbij ofzo...en dan is de prijs niet zo heel leuk (voor mij dan!)
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff
-
livingdeaddollie
- YoSD

-
pinky-lady
- SD

-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

Ik vind het vliegende aapje echt LOVE,
Hij is zoooooo super schattig, maar ik denk niet dat ik het voor mezelf kan goedpraten om $140 voor hem neer te tellen.
Weet iemand, zijn al deze dolls limited?
Hij is zoooooo super schattig, maar ik denk niet dat ik het voor mezelf kan goedpraten om $140 voor hem neer te tellen.
Weet iemand, zijn al deze dolls limited?
Home: Haplo -DS , Cychwynn -IH , Sentinial -MD , Aithne -FL , Branea -Soom , Josephine -DZ , Twiddy -FL, Oisín -Soom, Merlix-Soom, Lavanya- Soom, Oreo- AE, Anúna- DOD, Sahira- FL, Dhakiya- IH, Dollshe Husky, Hound and Bernard heads
Ja ze zijn limited. De twee nieuwe is limited op 30 stuks, de ander op 50.
Het ijsbeertje is ook limited, en ik geloof ook op aantal. Elise was time limited. Jpopdolls laat een paar dolls extra maken voor schade bij verzending of zoekgeraakte pakketjes. Het extra voorraadje is wat nu te koop is gezet.
Het ijsbeertje is ook limited, en ik geloof ook op aantal. Elise was time limited. Jpopdolls laat een paar dolls extra maken voor schade bij verzending of zoekgeraakte pakketjes. Het extra voorraadje is wat nu te koop is gezet.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
-
Lady.Arachnia
- SD