dolls bestellen bij een company

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Bianca Verschoor
MSD
MSD

dolls bestellen bij een company

Postby Bianca Verschoor » 02 Nov 2011 06:07

Hallo Allemaal
Op dit gebied ben ik dus een leek ik heb alleen via dealers bestelt,maar heb een project in gedachte.
Alleen de doll die ik in gedachte heb is een Angell Studio mix black ik kan hem
hier in Nederland niet meer zo bestellen ik wil hem namelijk zelf een face up
geven en er een steampunk mannetje van maken. :hypersquee:
Ik hoop dat jullie me wat adviezen kunnen geven moet AS nog mailen.
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

muisje
MSD
MSD

Postby muisje » 02 Nov 2011 12:31

Ik vind het moeilijk om nu precies te achterhalen wat je wil weten, maar ik doe een gok en hoop dat het volgende is wat je wil weten.

Je kan bij de meeste bedrijven met PayPal en creditcard betalen. Ik kan je aanraden om via PayPal met creditcard te betalen, omdat de meeste banken een garantieperiode hebben die langer is dan de 45 dagen van Paypal. Dat is erg handig wanneer je je geld terug wilt in het zeldzame geval dat een bedrijfje verdwijnt. Het gebeurt niet vaak, maar het is wel een paar keer gebeurd.
Vaak accepteren BJD bedrijven ook bankoverschrijvingen (wire transfer), maar daar zitten kosten aan vast en die zijn voor de rekening van de koper.
Ik kan op de website even geen informatie vinden over welke betalingsmogelijkheiden AS aanbiedt, maar als je hen mailt, dan kan je het aan ze vragen.

Verder moet je rekening houden met het feit dat je importbelasting moet betalen over de waarde die op het douaneformulier staat aangegeven. Veel bedrijven zetten er een lagere waarde op, maar jij bent als koper verantwoordelijk en kan een boete krijgen wanneer de douane meent dat er gefraudeerd wordt. Het komt niet vaak voor, maar de boete is vaak hoger dan de eventuele importbelasting.
www.dewdrops.nl <-- Voor tekenaars, schrijvers, fotografen en andere creatievelingen.

VelvetBat
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby VelvetBat » 02 Nov 2011 14:42

En ter aanvulling op wat Muisje gezegd heeft:
Als er een lagere waarde op het pakket gezet wordt en je pakket raakt kwijt in de post, dan krijg je alleen maar het bedrag terug die op de doos stond, ipv het hele bedrag.
(is ook iets om rekening mee te houden)
Image
Mijn website over mijn dolls: I Live Your Dream

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 03 Nov 2011 06:05

@ muisje en velvetbat
Thanks voor de info,maar kreeg gisteren ook een berichte je van blackdragon
die had nieuws dat tp binnnenkort ook AS heeft en dat hun waarschijnlijk ook
mijn mannetje kunnen bestellen scheelt ook een hoop gedoe met costums
Toch bedankt.
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”