5StarDoll Christmas Event
Moderator: Café Mods
5StarDoll Christmas Event
5StarDoll heeft de informatie voor hun kerst event online gezet!
Hier is de pagina op hun site met alle informatie:
http://www.5stardoll.com/n-127.html
Het event duurt van 1 november tot 25 december.
Bij een bestelling van meer dan $ 300 mag je 1 Tiny uitkiezen en 1 hoofd.
Bij een bestelling van meer dan $ 600 mag je 1 Tiny, 1 Mini en 1 hoofd uitkiezen.
Bij een bestelling van meer dan $ 800 mag je 2 Tinies, 1 Mini en 1 hoofd uitkiezen.
Verzendkosten zijn hierbij niet meegerekend.
Het hoofd dat je uitkiest mag van elk formaat zijn. De dolls mogen in elke huidskleur gekozen worden.
Hier is de pagina op hun site met alle informatie:
http://www.5stardoll.com/n-127.html
Het event duurt van 1 november tot 25 december.
Bij een bestelling van meer dan $ 300 mag je 1 Tiny uitkiezen en 1 hoofd.
Bij een bestelling van meer dan $ 600 mag je 1 Tiny, 1 Mini en 1 hoofd uitkiezen.
Bij een bestelling van meer dan $ 800 mag je 2 Tinies, 1 Mini en 1 hoofd uitkiezen.
Verzendkosten zijn hierbij niet meegerekend.
Het hoofd dat je uitkiest mag van elk formaat zijn. De dolls mogen in elke huidskleur gekozen worden.
Home: ? (DZ Annie)
Coming: ? (DZ Dongdong)
Coming: ? (DZ Dongdong)
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

Lol als je over de 900 gaat heb je meteen een heel leger met popjes aangezien duurste pop daar 260 dollar is xDD Dan koop je er 3 dan krijg je er 3 heb je 6 poppen in 1 keer omg xD Als je SD's neemt... Adnders nog meer xD. Z
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)
-
FrankenMar
- Hound

- Amber-kyou
- Moderator

ooh altijd leuk kerst acties, ik vind de SD mischelle wel erg mooi, maar ik moet er wel over nadenken, voor dat ik een impuls aankoop ga doen vanwege een gratis tiny..
edit:
erg jammer dat ze geen SD kleren hebben en ook weinig MSD, nu weet ik niet wat ik eventueel voor die extra $40,- moet doen..
edit:
erg jammer dat ze geen SD kleren hebben en ook weinig MSD, nu weet ik niet wat ik eventueel voor die extra $40,- moet doen..
Live your life as crazy as it is.
dollhof.boards.net
Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe
dollhof.boards.net
Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe