HELP beschadeging
Moderator: Café Mods
HELP beschadeging
Hallo , vanmiddag was mijn oma op bezoek en toen pakte ze Moon vast en Stars zat bij Raoul op schoot en ze stootte Stars eraf en toen viel ze..WAT EEN DRAMA VAN IEDERE DOLL LIEFHEBBER UGH maar er zit een beschadiging bij de kin en lippen het ziet eruit als een bruin streepje en het is geen haartje en nou heb ik veel gelezen dat in water moet als beschadiging heeft maar ik durf dat echt niet vooral omdat haar headcap heel vastzit en niet goed kan draaien en ik dus ook niet haar hoofdje eraf kan krijgen . Ik woon in Noord brabant vlakbij den bosch en sowieso als ze al in het water moet ..moet ze ook een nieuwe face up maar goed help! Ik weet niet of het echt n deukje is
Coming soon :
none
@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )
none
@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )
-
tha_queen_of_chaos
- Hound

Misschien een foto ervan maken, want uit je beschrijving kom ik niet eruit wat voor soort beschadiging het is.
Is het echt een scheurtje? of is de MSC eraf?
Is het echt een scheurtje? of is de MSC eraf?
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum
- Unknown User
- Hound