Dé ontmoetingsplaats voor Ball Jointed Doll Fans! Verzamelaars en fans van BJD, Dollfie, Azone, Obitsu e.a. kunnen hier genieten van de gezellige sfeer. Kom binnen en doe mee!
Ik raad iedereen aan het origineel op deviantart te bekijken voor het volledig effect. Voor deze keer heb ik een uitzondering gemaakt het hieronder volledig te posten.
@Domenique - Dank je! Ik smelt echt elke keer weer als ik ze zie!
@Mittebam - Dank je wel!
@Proserpine - I keep trying! X3 Blij dat ik weer aan de verwachtingen voldoe!
@Kyanara - Dank je!
@Pete - Thanks!! Ja, dat bankje is me al vaak goed van pas gekomen, hehe! Ik had echt een geluk dat ik het nog vrij cheap in een toy-store vond!
@Haru - Hahaha! Ashley schaamt zich niet, maar moet van Rayne zijn ogen dichtdoen. Net zoals zij eerst van hem de ogen moest dichtdoen. En dan geeft ze hem een valentijns-kusje als bedankje voor het haarclipje. XD Maar leuke interpretatie! Dank je wel!
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep
Lavender xD ik dacht echt dat hij zo'n embarassedface maakte C: hehe
anyways .. supercute XD
En ik heb geeneens gecomment dat ik rayne super schattig vind met lang haar XDD
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha
hartstikke gave story! blijf het zo gaaf vinden dat jou stories gewoon geen teksten nodig hebben. De foto's spreken voor jou en dat zegt meer dan genoeg.
You know no-ones listening they dont wanna hear it, saying what you wanna say people start to fear it.