Noa heeft eindelijk haar face-ups (ja da's meervoud)

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

Puppit
SD13
SD13

Noa heeft eindelijk haar face-ups (ja da's meervoud)

Postby Puppit » 25 Mar 2012 20:56

(Klein stukje achtergrond: Ik heb mijn Unoa Lusis tweedehands gekocht. Aanvankelijk had ik het plan er een uitbundige moderne meid van te maken, maar door de slechte behandeling van de vorige eigenaar en de timide indruk die ze eerst maakte (haar hoofd draaide steeds weg of ze keek naar beneden -no kidding) is ze uiteindelijk een verlegen danseresje geworden: Ze is een ontsnapt haremmeisje. Vandaar ook dat ze nog niet zo best Nederlands spreekt (hoewel Ala haar les geeft). Over het algemeen is ze heel lief en zorgzaam, maar soms gaat ze zó op in het spelen met haar kleine zusje Ichigo... En als ze boos wordt, verschiet ze daarna meteen van kleur en verstopt zich. Ik heb geen flauw idee hóé ze ontsnapt is, maar ik vermoed dat er meer achter dat schattige snoetje schuilt dan je zou denken...)

Toen mijn kleine tweedehands Unoa arriveerde...
Image

...Was ze niet in zo'n beste staat:
Image

Unoa's worden verkocht als kit, en de persoon die haar nieuw gekocht had vond het duidelijk teveel moeite de gietnaden netjes af te werken...
Image

...En een goede face-up was blijkbaar ook teveel gevraagd:
(Ja mensen, dat is nagellak.)
Image

De arme meid had dus een grondige make-over nodig.
Image

En na een periode die ik graag The Great Sanding noem, zag ze er al een stuk beter uit:
(Links is geschuurd, rechts ongeschuurd)
Image

Maar... Ze had nog steeds geen goede face-up. Ik had er steeds geen tijd voor en zag er ook nogal tegenop. Ik had namelijk bijna alle mogelijke "optional parts" voor haar gekocht: Ze heeft 4 verschillende gezichtjes, 2 setjes handen, katten- en elfenoren en een stel mondstukjes (tandjes, tongetje etc.)... Plus nog de extra bust die erbij zat.
En nu, nadat ze bijna een jaar "naakt" rond heeft gelopen, was het dan eindelijk zover!

TO THE FACE-UP AND BEYONNNNNND!
Image

~edit: er zaten teveel foto's in één post, heb de rest verplaatst naar een reactie hieronder~

:tea:
Last edited by Puppit on 26 Mar 2012 10:29, edited 1 time in total.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

devilishxlianneke
SD16
SD16

Postby devilishxlianneke » 25 Mar 2012 21:52

kijk aan wat een super gave make-over!!! :D
je hebt het echt super gedaan, ze is zoveel mooier geworden <3
You know no-ones listening they dont wanna hear it, saying what you wanna say people start to fear it.

Home:Luka, Vladimir, Severus, Alice, Bill, Raven, Fleur (iefje)

.Rooz
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby .Rooz » 25 Mar 2012 22:09

Mooi gedaan!

FlowerGirl
SD
SD

Postby FlowerGirl » 25 Mar 2012 22:23

Fay: Noa!! je ziet er zóóóóó mooi uit! net een filmster! <3

Roiden: Fay heeft gelijk je bent echt beeldschoon geworden! complimenten aan Jildou! :cheer:

With love from us
<3 :cheers2:
DLL Fay (Fay) LTF Bisou(Bisou)IMPL CoCo (Coco) LTF Flora (Flora) LTF Leah (Leah) MNF Chloe (Harley) DZ Melin (Dakota) Luts Ani (Brooklyn)MK Miri (?), Snowy & Pinky (Jut & Jul)
*on its way: nobody*
•-:¦:-•*Wishes a ??? for my Birthday*•-:¦:-•

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 25 Mar 2012 22:39

Noa: *Bloos* Dankjewel!

Ikke: Bedankt voor de complimenten allemaal! Altijd leuk waardering te krijgen, zeker bij zulk takkewerk: Niet alleen waren er enorm veel onderdelen en moest ik de wenkbrauwen precies hetzelfde krijgen enzo, maar er waaiden ook steeds stofjes in... Bij een pop met één gezichtje zou ik daar dan gewoon moedervlekjes van hebben gemaakt ofzo, maar bij Noa zouden die dan steeds van plek lijken te verschieten als ze van uitdrukking wisselt xD Heb wel 8 keer overnieuw moeten beginnen... >.<
Last edited by Puppit on 25 Mar 2012 22:42, edited 3 times in total.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

niniatiale
Sabik
Sabik

Postby niniatiale » 25 Mar 2012 22:41

Super cool!

Heel leuk gedaan :D
@ home: Mauro {AA Yi}, Nate {Impldoll Iris}, Shaye {AR Little Fair Dana}

Moonzzz
SD
SD

Postby Moonzzz » 25 Mar 2012 22:52

mooi hoor!! <3
Live your life as crazy as it is.

dollhof.boards.net

Have: Nulei (ResinSoul Ya), Izumi (Doll Love Yoyo)
Wanna: Loongsoul MengLi of Xinlan, Luts Senior Delf Mia, Dollzone jake, Minifee Chloe

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 25 Mar 2012 23:51

Oh my! Wat is ze leuk met al die lieve gezichtjes! Je hebt haar echt helemaal tot leven gewekt, top! en aaaah dat accentje! -dies- <3
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

Shirelae
MSD
MSD

Postby Shirelae » 26 Mar 2012 00:35

Prachtige make-over. Zeker een verbetering. Het is nu een hele mooie meid geworden. De verlegen persoonlijkheid zie je er wel vanaf. Schattig!

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 26 Mar 2012 10:28

~rest van de foto's, meer dan 8 foto's per comment mag blijkbaar niet, dus heb ze even opgedeeld~

Ikke: Wakey wakey kleine meid...
Noa: *zzzzzzz*
Image
Image

Ikke: Nooooo-nooooo! Wakker worden!!
Noa:*supergaap*...Wuhh?
Image

Ikke: Het is klaar!
Noa: *slaperig* Wat is?
Image

Ikke: Je face-ups en bodyblush, meiske. Kijk maar.
Noa: Oh hee, je hept gelijk! Eintelijk!
Image

Ikke: Ik zal me wel bij Ala verexcuseren dat je bijna een week lang je Nederlandse lessen gemist hebt...
Noa: Dat vint ze vast niet erg. Zij sei ook steets dat ik er zo kaal uitsag.
Image

Noa: Ik ga het meteen laten sien!
Ikke: Wacht even, nog één foto... *klik* Zo, nu is het helemaal klaar!
Image
Last edited by Puppit on 01 Nov 2012 12:55, edited 2 times in total.

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 26 Mar 2012 10:32

Oh my! Wat is ze leuk met al die lieve gezichtjes! Je hebt haar echt helemaal tot leven gewekt, top! en aaaah dat accentje! -dies- <3
Doodgaan is nou ook weer wat overdreven :P

Bedankt voor de lieve woorden allemaal! Ook namens Noa, die bloost aan één stuk door en kan niet meer uit haar woorden komen. Maar ze lijkt wel blij. ;)

FrankenMar
Hound
Hound

Postby FrankenMar » 26 Mar 2012 12:23

WAAAAH :hypersquee: dit is .. LIEF (goh Mar wat een zinnige comment) Nee echt hier hou ik van ... de combinatie van hoe ze aan komt en hoe je dat verwerkt in het verhaal en dan hoe ze praat ... win. Ze slaapt trouwens erg .. uhm .. charmant.
"Be yourself. Those who matter don't mind and those who mind don't matter"

DutchDevil
SD13
SD13

Postby DutchDevil » 26 Mar 2012 13:53

Zozo dat is nog eens een verrandering
Schandalig dat ze de face up met nagellak heeft gedaan :shock:

Je hebt er iets heel moois van gemaakt!
At home:

Findis (Planetdoll Mini Elf Renee)
Allison (Fairyland Minifée Shushu)
Chloe (Fairyland Minifée Chloe)

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 26 Mar 2012 14:06

WAAAAH :hypersquee: dit is .. LIEF (goh Mar wat een zinnige comment) Nee echt hier hou ik van ... de combinatie van hoe ze aan komt en hoe je dat verwerkt in het verhaal en dan hoe ze praat ... win. Ze slaapt trouwens erg .. uhm .. charmant.
Haha, ik geloof niet dat ik ooit iemand werkelijk charmant heb zien gapen, jij wel? xD Of bedoel je de onderbroek... Ik heb nog geen goede pyjama voor haar.
Zozo dat is nog eens een verrandering
Schandalig dat ze de face up met nagellak heeft gedaan :shock:

Je hebt er iets heel moois van gemaakt!
Dankjewel! Die nagellak werkte eigenlijk nog niet eens zo slecht voor op de lippen, maar het is natuurlijk veel te stroperig spul om rond de ogen te gebruiken...
Ik heb zelf ook wel eens overwogen nagellak te gebruiken, een parelmoer-roze als een soort gloss voor de lippen van Ichigo, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan om dat ik niet wist hoe het zou reageren met het plastic: Ik dacht dat het elkaar na een tijdje af zou gaan stoten en dan helemaal kleverig zou worden. Dat is bij Noa echter niet gebeurd, hoewel er geen sealer/coating/primer ofzo onder zat.

dylan
Tiny
Tiny

Postby dylan » 26 Mar 2012 15:01

whoa erg mooi geworden <3

i love unoas XD

Return to “Photo Stories”