impl doll baby/satyr

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

miss.a.sparrow
MSD
MSD

impl doll baby/satyr

Postby miss.a.sparrow » 09 Apr 2012 19:35

kan iemand mij vertellen hoe de poseerbaarheid van een impldoll baby body is? ik kan wel een paar foto's vinden maar ik wil er toch nog wat meer over weten
en kunnen de hoefjes ook nog wat poseren of is dat echt alleen zitten en staan?
(het gaat om impldoll satyr gela of teno)
not all treasure is gold and silver.

miss.a.sparrow
MSD
MSD

Postby miss.a.sparrow » 29 Apr 2012 18:22

niemand een impldoll baby??

Lady.Arachnia
SD
SD

Postby Lady.Arachnia » 29 Apr 2012 20:44

Ik niet nee...sorry! ;)
I, Myself, am Strange and Unusual...
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad

Mittebam
SD16
SD16

Postby Mittebam » 08 May 2012 20:31

Ik heb wel een Impldoll Baby body, maar geen satyr versie (ik gebruik het lijf voor mijn Soom Grit hoofdje en Alk/Yrie pootjes).
Ze poseren niet slecht, ik vind zelf de roterende joint in de arm wel prettig, maar de handen zitten met hele lange shaken vast waardoor ze niet zoveel bewegingsruimte hebben. De ellebogen zijn double jointed.

De satyrhoefjes van de Impldoll babies zitten met magneten vast, maar hebben geen joints. Dus alleen de knieën hebben een joint, niet de enkels. Wel hebben ze een rotating thigh joint.
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

miss.a.sparrow
MSD
MSD

Postby miss.a.sparrow » 09 May 2012 12:21

Mooi dat de hoefjes met magneten zijn, dan zou ik ze zelf eventueel kunnen verwisselen aangezien ik nog nooit een doll uit elkaar heb gehaald.

Mittebam
SD16
SD16

Postby Mittebam » 09 May 2012 13:21

Hmm ik was het even aan het nazoeken, maar kan nou niet meer vinden bij welke het zo was dat de pootjes er met magneten aan gingen. In een boxopeningfoto die ik net zag leken ze wel gewoon gestringed... Misschien even Impldoll of een impldoll dealer erover mailen voor de zekerheid!

Edit: in dit topic over de Impldoll fantasy babies op DoA wordt door mensen verteld dat de hoefjes weinig beweging in de kniejoint hebben, en ze aan het lijf gestringed zitten met onderin het been een resin plug.
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

miss.a.sparrow
MSD
MSD

Postby miss.a.sparrow » 09 May 2012 19:28

oh nouja, als ik er een zou bestellen zoubik de hoefjes waarschijnlijk niet vaak gebruiken, en dit is gelijk een rede om dolls te leren re-stringen :p

Return to “Doll Advies”