kan iemand mij vertellen hoe de poseerbaarheid van een impldoll baby body is? ik kan wel een paar foto's vinden maar ik wil er toch nog wat meer over weten
en kunnen de hoefjes ook nog wat poseren of is dat echt alleen zitten en staan?
(het gaat om impldoll satyr gela of teno)
impl doll baby/satyr
Moderator: Café Mods
-
miss.a.sparrow
- MSD

impl doll baby/satyr
not all treasure is gold and silver.
-
miss.a.sparrow
- MSD

-
Lady.Arachnia
- SD

Ik heb wel een Impldoll Baby body, maar geen satyr versie (ik gebruik het lijf voor mijn Soom Grit hoofdje en Alk/Yrie pootjes).
Ze poseren niet slecht, ik vind zelf de roterende joint in de arm wel prettig, maar de handen zitten met hele lange shaken vast waardoor ze niet zoveel bewegingsruimte hebben. De ellebogen zijn double jointed.
De satyrhoefjes van de Impldoll babies zitten met magneten vast, maar hebben geen joints. Dus alleen de knieën hebben een joint, niet de enkels. Wel hebben ze een rotating thigh joint.
Ze poseren niet slecht, ik vind zelf de roterende joint in de arm wel prettig, maar de handen zitten met hele lange shaken vast waardoor ze niet zoveel bewegingsruimte hebben. De ellebogen zijn double jointed.
De satyrhoefjes van de Impldoll babies zitten met magneten vast, maar hebben geen joints. Dus alleen de knieën hebben een joint, niet de enkels. Wel hebben ze een rotating thigh joint.
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)
-
miss.a.sparrow
- MSD

Hmm ik was het even aan het nazoeken, maar kan nou niet meer vinden bij welke het zo was dat de pootjes er met magneten aan gingen. In een boxopeningfoto die ik net zag leken ze wel gewoon gestringed... Misschien even Impldoll of een impldoll dealer erover mailen voor de zekerheid!
Edit: in dit topic over de Impldoll fantasy babies op DoA wordt door mensen verteld dat de hoefjes weinig beweging in de kniejoint hebben, en ze aan het lijf gestringed zitten met onderin het been een resin plug.
Edit: in dit topic over de Impldoll fantasy babies op DoA wordt door mensen verteld dat de hoefjes weinig beweging in de kniejoint hebben, en ze aan het lijf gestringed zitten met onderin het been een resin plug.
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)
-
miss.a.sparrow
- MSD