Verkeerde bezorging
Moderator: Café Mods
- Bianca Verschoor
- MSD

Verkeerde bezorging
Hoi Allemaal
Ik heb een huge probleem ik zat te wachten op standaards van angelstudio nu heeft de dhl in china een grote vergissing begaan in plaats van de standaards heb ik nu een doll die naar een meisje in de us moest gekregen nu heb ik angel studio al gemailt ,maar mijn vraag aan jullie is hoeveel kost het om een 60cm doll naar Amerika te sturen.Ik ben wel niet van plan voor de kosten op te draaien het is dhl schuld dus vind ik dat hun voor de kosten op moeten draaien ,maar mocht ik het moeten voor schieten dan weet ik wat.
please help me.
Ik heb een huge probleem ik zat te wachten op standaards van angelstudio nu heeft de dhl in china een grote vergissing begaan in plaats van de standaards heb ik nu een doll die naar een meisje in de us moest gekregen nu heb ik angel studio al gemailt ,maar mijn vraag aan jullie is hoeveel kost het om een 60cm doll naar Amerika te sturen.Ik ben wel niet van plan voor de kosten op te draaien het is dhl schuld dus vind ik dat hun voor de kosten op moeten draaien ,maar mocht ik het moeten voor schieten dan weet ik wat.
please help me.
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).
http://www.postnl.nl/voorthuis/naar-het-buitenland/
Je kunt het toch echt wel even zelf opzoeken? x'D Het ligt er echt aan wat je wilt, en hoe groot/duur de doll is.
Je kunt het toch echt wel even zelf opzoeken? x'D Het ligt er echt aan wat je wilt, en hoe groot/duur de doll is.
Last edited by Pete on 26 Apr 2012 18:15, edited 1 time in total.
Het is natuurlijk heel vervelend maar ik zou een grote oproep plaatsen op Den of Angels zo kan je in contact komen met de Owner van deze doll en weet zij het meteen ook , dat voorkomt dat ze zich zorgen maakt of rotschrikt!
Coming soon :
none
@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )
none
@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )
Je kan het beste zorgen dat Angelstudio de pop terug laat ophalen door bijvoorbeeld UPS. Post-nl heeft namelijk niet overal tracking (o.a. niet in America) - en ze gaan ook wel eens minder voorzichtig met pakjes om. (Soms arriveren pakjes alsof er een olifant op heeft gezeten...)
Als jij de pop naar de USA stuurt - en hij komt beschadigd aan, stellen ze jou misschien verantwoordelijk.
Laat ze maar regelen dat de pop bij jou op gehaald wordt.
Als jij de pop naar de USA stuurt - en hij komt beschadigd aan, stellen ze jou misschien verantwoordelijk.
Laat ze maar regelen dat de pop bij jou op gehaald wordt.
Last edited by mekare on 27 Apr 2012 00:35, edited 1 time in total.
- Bianca Verschoor
- MSD

@ pete ik weet niet welke doll het is en hoe duur hij is wederom niet voor mij dus ik heb er niet verder in gekeken dat vind ik namelijk niet netjes.
@ Esmee niet iedereen is lid van DOA. Sorry daarvoor.
@ mekare Bedankt voor de info zal ik onthouden ik hoop morgen antwoord te hebben van Angel Studio.
Groetjes
@ Esmee niet iedereen is lid van DOA. Sorry daarvoor.
@ mekare Bedankt voor de info zal ik onthouden ik hoop morgen antwoord te hebben van Angel Studio.
Groetjes
Love music and dolls
Wacht inderdaad even het antwoord af van Angell-studio. Sowieso is het beter dat je het pakje terugstuurt naar Angell-studio. Het is niet jou taak of zaak om het pakje naar de juiste persoon te brengen. Volgende keer als je ziet dat het pakje niet voor jou bestemd is, kan je het pakje gewoon weigeren aan de duur. Postnl is dan verplicht het pakje terug te sturen, tenzij er duidelijk op staat dat het niet retour mag worden verzonden. Dan wordt het vernietigd.
ps Een doll met verpakking onder 2kg is 24,30 euro of met verzekering 25,60 euro voor de hele wereld, dus ook terug naar China. Er boven is al een stuk meer. (lol, zo uit mijn hoofd, want ik verstuur wel regelmatig naar Amerika)
@Mekare: Tracking werkt prima naar Amerika
ps Een doll met verpakking onder 2kg is 24,30 euro of met verzekering 25,60 euro voor de hele wereld, dus ook terug naar China. Er boven is al een stuk meer. (lol, zo uit mijn hoofd, want ik verstuur wel regelmatig naar Amerika)
@Mekare: Tracking werkt prima naar Amerika
- Bianca Verschoor
- MSD

@ Holyvirus
We hadden niet gezien dat het niet voor mijn was dat werd pas duidelijk toen de buitenste doos open ging op de dhl formulieren stond namelijk wel mijn naam toen ik de doos van de doll zag wist ik pas dat het niet mijn standaards waren.
Ik denk dat ze de dhl formulieren daar in china hebben verwisselt.
Daar stond mijn adres op dus wij dachten dat het goed zat.
We hadden niet gezien dat het niet voor mijn was dat werd pas duidelijk toen de buitenste doos open ging op de dhl formulieren stond namelijk wel mijn naam toen ik de doos van de doll zag wist ik pas dat het niet mijn standaards waren.
Ik denk dat ze de dhl formulieren daar in china hebben verwisselt.
Daar stond mijn adres op dus wij dachten dat het goed zat.
Last edited by Bianca Verschoor on 27 Apr 2012 05:53, edited 1 time in total.
Love music and dolls
- Bianca Verschoor
- MSD

Ben er mee bezig morgen naar het postkantoor.
Ze wilde wel de track code hebben bij angell-studio.
Groetjes
Ze wilde wel de track code hebben bij angell-studio.
Groetjes
Love music and dolls
Check voor je hem daar afgeeft of the track en trace to hun adres werkt - of alleen hier in Nederland... als het voor hun genoeg is dat er alleen bewijs is dat het pakket is afgegeven dan is het goed, maar als zij willen zien wanneer het bij hun is afgelevered kan het een probleem zijn. Dan moeten ze een ander verzendbedrijf kiezen. Volgens mij haalt DHL bijvoorbeeld bij jou het pakket op en heeft de tracking beter voor elkaar dan tnt.
Met deze tracking kan je heel precies volgen wat met het pakje gebeurd. Het is ook in het engels, misschien ook handig voor Angell-studio 
http://parcels-row.tntpost.com/mytracka ... 56789&D=CN
Mijn ervaring is dat de tracking vaak wordt geupdate als het in de douane zit, maar soms gebeurt het ook wel dat het pas geupdate wordt wanneer het arriveerd is bij de ontvanger.
http://parcels-row.tntpost.com/mytracka ... 56789&D=CN
Mijn ervaring is dat de tracking vaak wordt geupdate als het in de douane zit, maar soms gebeurt het ook wel dat het pas geupdate wordt wanneer het arriveerd is bij de ontvanger.
- Bianca Verschoor
- MSD

@ Holyvirus
Bedankt voor de link geld deze voor de nationale of internationale nummers ik heb allen de eerste en de doll is naar Amerika gestuurt dat vroeg angell studio aan mij.
Alles komt hopelijk goed nu mijn standaards nog.
Groetjes

Bedankt voor de link geld deze voor de nationale of internationale nummers ik heb allen de eerste en de doll is naar Amerika gestuurt dat vroeg angell studio aan mij.
Alles komt hopelijk goed nu mijn standaards nog.
Groetjes
Love music and dolls
- Bianca Verschoor
- MSD

Hallo Allemaal
Ik wilde even laten weten dat de doll bij zijn rechtmatige eigenaar te recht is gekomen en dat hij heel is gebleven gedurende de reis van hier naar daar hij was in Amerikaanse tijd Zaterdag aangekomen.
Ik wilde jullie bedanken voor de hulp en de informatie.
Groetjes

Ik wilde even laten weten dat de doll bij zijn rechtmatige eigenaar te recht is gekomen en dat hij heel is gebleven gedurende de reis van hier naar daar hij was in Amerikaanse tijd Zaterdag aangekomen.
Ik wilde jullie bedanken voor de hulp en de informatie.
Groetjes
Love music and dolls
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”