Scene uit 'Soul Mates' (light smut warning)

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Scene uit 'Soul Mates' (light smut warning)

Postby Proserpine » 02 May 2012 00:09

Ik ben wild van de Soul Mates boeken van Jourdan Lane (thanks to a certain someone whom introduced them to me! ) Vampire/Lycan boy smut for the win!
Anyway, het leek me leuk om een van de scene's uit de boeken in foto story te weergeven. ^^ Met de origine tekst erbij uiteraard!

Het gaat hier om de Incubus Sabaan en zijn lover, de badass Lycan Nicolas. :twisted:

I settled on a tight black pair of pants and a red long sleeved shirt. For a long time, I stared into the mirror, trying to decide whether I should pull my hair back, or let it remain lose.
Nikolas liked it long and lose.

Image

“ You look nice, edible"
" Edible is good’ I smoothed my hands down my torso. “ You like? “
He nodded. I could hear his breath and heartbeat coming faster and faster. His gaze traveled down my body and up again to lock with mine.
“ Like it better if you were out of those clothes.”

Image

" Really? "
I toyed with the hem of my shirt, smirking. “ I choose these just for you”
" If you want to keep them, I suggest you start stripping. "
He shifted against the door and then hooked his thumbs in the waistband of his pants. “ Slowly’

Image

" Yeah?"
I pulled the shirt up over my head and held it at arms length for a moment before dropping it to the floor. “ And what’s in it for me?"

Image

Image

I melted against him , trusted him not to let me fall. His hands moved around me, down my back and grabbed my ass, pulling me up tight against him.
" Got something for you, precious. "
I rubbed against him. " I know."

Image

Met dank aan Relic en D die ik gedwongen heb hieraan mee te werken :twisted: Hope you enjoyed!
Last edited by Proserpine on 02 May 2012 11:46, edited 1 time in total.
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

devilishxlianneke
SD16
SD16

Postby devilishxlianneke » 02 May 2012 00:13

curse you woman bij die scene was ik nog niet :x
*leest het boek en is net bij blz 14*

Haha arme Dragnen wat ben je toch gemeen!!
Hartstikke gave shoot en geweldig neergezet. De foto's passen enorm goed bij de tekst <3
You know no-ones listening they dont wanna hear it, saying what you wanna say people start to fear it.

Home:Luka, Vladimir, Severus, Alice, Bill, Raven, Fleur (iefje)

Lavender-Traces
SD16
SD16

Postby Lavender-Traces » 02 May 2012 10:54

Geen zorgen Lianne, die scene zit in een van de side-stories als ik het goed heb. Dus tegen die tijd ben je die alweer vergeten.

EN OMG WOMAN! Wat doe je me aan! Ik kreeg een hart-aanval toen ik Soul Mates in de titel zag!!! (En mijn grijns die groeide naar mate ik lager ging.) Haha! Oh die scene is zo heerlijk! Misschien moet ik die idd nog maar eens herlezen. 8D >D Nu hopen dat ik Lianne net zo'n fan krijg van onze bijbel, haha! (Jaja, heb haar het boek uitgeleend. XD)

Hurr...Sabaan. Nik... God. :hot:
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 02 May 2012 19:56

@ devilishxlianneke ; haha alleen maar meer redenen om door te lezen! ;) Dank je wel! Hij was leuk om te doen, en damn D wilde ook ECHT niet meewerken he? grr

@ Lavender Traces; hahaha I know right?? ^^ 'Mark of the beast' is echt een van mijn fav! As are Sabaan and Nik..nnnn!! :blush:
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

Raichi
SD
SD

Postby Raichi » 02 May 2012 20:39

Sexy scene hoor :shock:

Heb het boek niet gelezen, ben niet zo'n boekenmens xD maar wel leuk om zo'n scene ervan te zien, dan weet ik toch een beetje waar het over gaat ^^
Mine: Talka (DZ-luke) Sieko (DZ-BB-Boy) Sith (DF-H Air)
Want: Narwo (Luts Pine) Sear (Luts Aru) Scott (hybrid)

Haru
SD
SD

Postby Haru » 02 May 2012 21:42

kukuku , hoe kreeg je het voor elkaar xDDD
At home : Shouji (Resinsoul Mai), Usagi(AE Beanpaste) ,Bryson (mnf Karsh hybrid), Kayah (Elfdoll Vivien hybrid)
Working on: Cassandra/Miharu (leeke Arien), Adult Shouji
Want: Thuomas (dollshe saint), Danil (elfdoll vivien boy), Yael,Yeva,Sascha

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 03 May 2012 13:08

@ Raichi; ow ik heb deze hele serie tijdens mijn vakantie in een ruk uitgelezen! Ik kan ook wel een boekenwurm zijn ;) En thanks, een foto scene uit een boek is weer eens wat anders ne? ^^

@ Haru; hehe I just did? :kiss:

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Kayren » 03 May 2012 14:25

SOULMATES <4

Ik had (laptop crash ;-; ) ze als ebook, maar ze zijn echt GE-WEL-DIG!

Leuke foto's erbij, je vent past er goed bij.

Dami: hrr.... I love dark haired vampires <3 *sticks to the laptopscreen*
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

Lavender-Traces
SD16
SD16

Postby Lavender-Traces » 03 May 2012 14:45

Je zou bij de webwinkel waar je ze kocht kunnen vragen of je ze nog eens mag ontvangen, netjes uitleggen wat er gebeurd is. Met wat geluk zijn ze er schappelijk over.

Ik heb godzijdank bijna alles in boekvorm weten te kopen, paar jaartjes terug. En verder heb ik via de schrijfster zelf alles compleet weten te krijgen. XD Helaas reageert ze momenteel bijna nergens meer op door real life. Dus boek 5 zal nog wel een tijdje mogen duren. ;3; Reminds me dat ik nog wel ff wat zooi ervan moet printen. >_>

En to stay on-topic: Pros. I want you to do more of this! >3< Misschien moeten we met onze versie tussen Trigger en Taylor nog eens een scene uitwerken? x'D
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep

Lady.Arachnia
SD
SD

Postby Lady.Arachnia » 06 May 2012 20:53

Heel gaaf!! Ben nu ook wel ontzettend benieuwd naar die boeken! <3
I, Myself, am Strange and Unusual...
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 07 May 2012 14:09

@ Kayren; Thanks! Yay nog een Soul Mates liefhebber! Ja zelfs met zoveel mooie resin mannen was het nog best lastig om de 'purrfecte' Sabaan uit te beelden. Nja zoals ik hem dan ook een beetje voor me zie ;) En Nik....D is mijn grootste en breedste vent dus dan is die keus ook snel gemaakt haha.

@ lavender Traces; Ik wil boek 5!! grrr ze tension is killing meee! En yup, we zouden zeker een leuke scene tussen Taylor en Trig kunnen uitbeelden. Ze maken genoeg mee wat dat betreft :twisted:

@ Lady Arachnia; Dank je! :kiss: Ik kan ze zeker aanraden!

clautjejoepie
Tiny
Tiny

Postby clautjejoepie » 25 May 2012 23:21

Ik weet dat jaloezie slecht is maar POTDORIE!

1. Sexy dolls = jaloers
2. Soul mates boeken = jaloers

Ik mag ze niet kopen, want zit met geld te rommelen, en kan deel 1 en 2 ook niet echt vinden ^^;

Maar je hebt het erg mooi uitgebeeld, ik ben dol op hun expressies... very very lusty XD
*Wachtend op DikaDoll's Christmas Event*

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 26 May 2012 10:46

@ clautjejoepie; haha dank voor het compliment ;)
Ik heb ook een poos moeten speuren voor ik een paar van de boeken vond, ze zijn idd lastig aan te komen, wel aan de bestanden voor bv een e-reader maar ja..ik heb toch liever een echt boek in mijn handen!

clautjejoepie
Tiny
Tiny

Postby clautjejoepie » 03 Jun 2012 18:56

@Proserpine: Same here, echte boeken geven een veel nostalgischer en echter gevoel bij mij. Ik lees online manga en als ik hem leuk vind koop ik hem als ie er in het engels is, dan zie ik al die boeken op de planken naast elkaar en dan voel ik me gewoon trots, veel trotser dan dat ik een paar bestandjes op de computer naast elkaar heb :P
lijkt een beetje off topic dit ^^; maar kan ernaast zitten XD
*Wachtend op DikaDoll's Christmas Event*

Return to “Photo Stories”