Goed gedaan zo die kleine moedervlekjes, hardstikke moeilijk om zoiets er een beetje natuurlijk uit te laten zien en ook zeker de wenkbrauwen, die zijn gewoon super moeilijk en wat betreft de techniek ziet het er dus goed uit al had je ze misschien alleen iets langer mogen maken.
de regel wat betreft wenkbrauwen is houdt een potlood langs je neus van je neusvleugel naar boven daar begint de wenkbrauw
van je neusvleugel naar het middelpunt van de pupil in het verlengde hoort het hoogste punt van een wenkbrauw te zitten
en van de neusvleugel langs de punt van de buitenkant van het oog en het verlengde daarvan hoort het uiteinde van een wenkbrauw te vallen.
(en dat laatste stukje van de wenkbrauw vind ik persoonlijk aan de korte kant

)
Ik vind het iig wel een handige regel om mijn wenkbrauwen sneller symetrisch te krijgen en daar hebben meer mensen wat aan
en dan om terug te komen op het commentaar van dreamfairy, misschien dat je het wimper 'probleem' (ik doe ze ook altijd zo hoor vind ik mooi

) op zou kunnen lossen door aan de bovenkant van het oog ook een extra lijntje te trekken (eyeliner

) Dat balanceert misschien een beetje uit.
Maar wat vooral belangrijk is, je moet er zelf tevreden over zijn, want iedere driedubbel doorgedraaide idioot heeft een mening(

) , maar het is jouw pop en daar mag je best trots op zijn.
floor
(en ps heb je voor deze van het weekend nou de prop gekocht

.....)