Atsumi's kleine schoonmaak

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

KitsyLove
Tiny
Tiny

Atsumi's kleine schoonmaak

Postby KitsyLove » 16 Mar 2011 23:35

Eerste photostory van Atsumi! (voorheen Himeka)

Atsumi houdt niet van rotzooi...Dus houd ze vaak schoonmaakbeurten overal in mijn kamer, ook al heb ik er niet altijd om gevraagd. :shock:

Image
Image
Image
Image
Image

;)

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 16 Mar 2011 23:41

aaah wat lief!! Atsumi is zo'n schatje <3 En zo netjes opgevoed! gah daar kunnen mijn boys nog wat van leren!! Leuk gedaan
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

Lavender-Traces
SD16
SD16

Postby Lavender-Traces » 16 Mar 2011 23:49

Ahahaha; daar kan je nog wat van opsteken meis! Is ze ook van plan Mikaru's spullen op te ruimen? Je mag haar wel flink verwennen als ze zo gek blijkt!
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep

KitsyLove
Tiny
Tiny

Postby KitsyLove » 16 Mar 2011 23:54

Oh dat moeten we eens uitproberen zodra Mikaru er is. ;)

Mikaru kennende: laat alles slingeren en zal het zeker niet opruimen....Atsumi kennende, ruimt alles wel ff op voor hem. Ik zie het helemaal voor me. ;)

Moonzzz
SD
SD

Postby Moonzzz » 17 Mar 2011 00:21

aahw :squee:

leuk gedaan!!

hihi ik heb ook zo'n soort kliko'tje maar dan groene die zijn grappig..

devilishxlianneke
SD16
SD16

Postby devilishxlianneke » 17 Mar 2011 10:39

aaah wat schattig :D super leuk gemaakt !
You know no-ones listening they dont wanna hear it, saying what you wanna say people start to fear it.

Home:Luka, Vladimir, Severus, Alice, Bill, Raven, Fleur (iefje)

pinky-lady
SD
SD

Postby pinky-lady » 17 Mar 2011 11:31

leuk gedaan;D
wat een mooi meisje!
:¨·.·¨:
`·.home:
Alice, April, Wolfje, Bella, Bowie, Dilana, Bruiser.
coming;
impl doll iris-Roselin.
impl doll verne-Emily.

CandleCake
MSD
MSD

Postby CandleCake » 17 Mar 2011 11:59

heel leuk gedaan!!
zo lief dat ze voor je opruimt ;) :x

KitsyLove
Tiny
Tiny

Postby KitsyLove » 17 Mar 2011 21:10

Dank jullie wel :D

Unknown User
Hound
Hound

Postby Unknown User » 17 Mar 2011 23:09

Super leuk gedaan!! :D kan ze bij mij ook komen opruimen ;P
Benji (Soom Dia boy)
Candy ( Migidoll Jina boy)
Monroo (Migidoll Cho)
Leslie (Switch Ryun-R)
Maddox (Iplehouse Carina boy)

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 23 Mar 2011 11:51

Waarom had je in vredesnaam afgeknipte ballonnentuutjes op je bureau liggen? xD Mazzel dat je een opruimenthousiaste pop met pop-sized container hebt, dat moet ik ook zien te regelen... *Ziet legioen van poppen met vegertjes door de kamer wandelen*
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

KitsyLove
Tiny
Tiny

Postby KitsyLove » 23 Mar 2011 12:07

Waarom had je in vredesnaam afgeknipte ballonnentuutjes op je bureau liggen? xD Mazzel dat je een opruimenthousiaste pop met pop-sized container hebt, dat moet ik ook zien te regelen... *Ziet legioen van poppen met vegertjes door de kamer wandelen*
Die ballontuutjes waren overblijfselen van een paar pogingen om een tijdelijke wigcap te maken voor mijn doll. ;) (haar oude wig zat veel te los :P)

Die popsized container heb ik al een paar jaar...Misschien ergens te krijgen op koninginnedag? ;)

Ahahah,goed idee,vegertjes! Ik zie mijn doll daar al mee in de weer. xD

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 23 Mar 2011 12:22

Die ballontuutjes waren overblijfselen van een paar pogingen om een tijdelijke wigcap te maken voor mijn doll. ;) (haar oude wig zat veel te los :P)

Die popsized container heb ik al een paar jaar...Misschien ergens te krijgen op koninginnedag? ;)

Ah, dat verklaart xD
Ik vrees dat een container aanschaffen/maken vrij zinloos gaat zijn: Mijn kleine Ichigo is veel te druk met strips lezen en snoepjes eten om te gaan opruimen...

Van die ballonnentuutjes had ze trouwens mooi schoonmaakhandschoenen kunnen maken! :P
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Esmee
SD
SD

Postby Esmee » 23 Mar 2011 16:45

Dat zie ik mijn dolls echt niet doen! :shock:
Coming soon :
none

@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )

KitsyLove
Tiny
Tiny

Postby KitsyLove » 23 Mar 2011 17:17

Ah, dat verklaart xD
Ik vrees dat een container aanschaffen/maken vrij zinloos gaat zijn: Mijn kleine Ichigo is veel te druk met strips lezen en snoepjes eten om te gaan opruimen...

Van die ballonnentuutjes had ze trouwens mooi schoonmaakhandschoenen kunnen maken! :P
Och jeej. xD Niet alle dolls (en mensen) zijn schoonmakers. xD

Ja,inderdaad. Ach,heb nog ballonnen zat om er iets van de maken,hahaha. :P

Return to “Photo Stories”