Atsumi houdt niet van rotzooi...Dus houd ze vaak schoonmaakbeurten overal in mijn kamer, ook al heb ik er niet altijd om gevraagd.

Moderator: Café Mods

Die ballontuutjes waren overblijfselen van een paar pogingen om een tijdelijke wigcap te maken voor mijn doll.Waarom had je in vredesnaam afgeknipte ballonnentuutjes op je bureau liggen? xD Mazzel dat je een opruimenthousiaste pop met pop-sized container hebt, dat moet ik ook zien te regelen... *Ziet legioen van poppen met vegertjes door de kamer wandelen*
Ah, dat verklaart xDDie ballontuutjes waren overblijfselen van een paar pogingen om een tijdelijke wigcap te maken voor mijn doll.Waarom had je in vredesnaam afgeknipte ballonnentuutjes op je bureau liggen? xD Mazzel dat je een opruimenthousiaste pop met pop-sized container hebt, dat moet ik ook zien te regelen... *Ziet legioen van poppen met vegertjes door de kamer wandelen*(haar oude wig zat veel te los :P)
Die popsized container heb ik al een paar jaar...Misschien ergens te krijgen op koninginnedag?![]()
Ahahah,goed idee,vegertjes! Ik zie mijn doll daar al mee in de weer. xD
Och jeej. xD Niet alle dolls (en mensen) zijn schoonmakers. xDAh, dat verklaart xDDie ballontuutjes waren overblijfselen van een paar pogingen om een tijdelijke wigcap te maken voor mijn doll.Waarom had je in vredesnaam afgeknipte ballonnentuutjes op je bureau liggen? xD Mazzel dat je een opruimenthousiaste pop met pop-sized container hebt, dat moet ik ook zien te regelen... *Ziet legioen van poppen met vegertjes door de kamer wandelen*(haar oude wig zat veel te los :P)
Die popsized container heb ik al een paar jaar...Misschien ergens te krijgen op koninginnedag?![]()
Ahahah,goed idee,vegertjes! Ik zie mijn doll daar al mee in de weer. xD
Ik vrees dat een container aanschaffen/maken vrij zinloos gaat zijn: Mijn kleine Ichigo is veel te druk met strips lezen en snoepjes eten om te gaan opruimen...
Van die ballonnentuutjes had ze trouwens mooi schoonmaakhandschoenen kunnen maken! :P
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest