Hey Saito-san, aan de studie?
Yep.

Ehm, volgens mij is dat geen ALMA-boek. (Assistent Leraar Martial Arts)
Klopt. Dat heb ik al uit, was nuttig, maar niet boeiend. Dit is veel mooier.

Ik kwam in de stad een paar studenten tegen die bij de Dom stonden te zingen. Vervolgens raakte ik met ze aan de praat en bleek dat ze koorzangers goed kunnen gebruiken bij hun muziekclub.
Gezellig
Toen wilden ze mij horen, blijk ik bas te zijn.
Dat had ik ook wel gedacht

Dus ik ben gerecruteerd voor het Bach-kamp en rij morgen met Shinta mee, die gaat alten drillen. Maar ik bekijk vast de noten in jouw boek zo. Ik ga dit niet meeslepen, krijg er een in mijn maat

Geweldig! Nog een Uskiet erbij! (USKO: Utrechts Studenten Koor en Orkest, leden van dit muziekgezelschap worden ook wel Uskieten genoemd)

YAY! Dit gaan we vieren!
Ey! Die flits is erg fel Moeder! Maar ik kan me eindelijk eens wat student gaan voelen.
En lol maken!

Ik vond iets bijzonders voorin je boek.

Wie heeft daar gekrabbeld?
Dat is de handtekening van Ton Koopman, een zeer bekende dirigent die ontzettend veel met muziek van J.S. Bach bezig is. Heeft ook zeer veel minder bekend werk van deze componist opgenomen. Enkele jaren terug was het een jubileum jaar van het USKO en toen is hij een avond bij ons Johannes Passion komen repeteren. Erg leuk en je krijgt wat mee van zijn ideeën en interpretaties.

En jij bent zijn fangirl? Ga je dan ook zo tekeer als die Justin Bieber fangirls?
Hahah, nee hoor. Was toen ook allang geen tiener meer

Geweldig. Maar goed, ik ga eens stevig blokken, want mijn ambitie is om leider te worden van een bassen-squad! Maak het vaandel maar vast klaar, heheh.
Met baslijn en Shinsengumi motto in kanji?
Hahah, nee, met Basje (mascottebeer). Die is cool!