of is het de creator z'n keuze wat het word???
alvast bedankt voor jullie hulp
ik wil namelijk in september m'n eerste BJD kopen!
Moderator: Café Mods

Niet alle winkels die dolls verkopen hebben ze op display staat, dus als ze gewoon in de doos liggen maakt het niet uit hoe lang ze ze al hebben.Een full set is gewoon een nude doll met alle toeters en bellen idd :p
Ik vind het eigenlijk wel een beetje vreemd, als ik eerlijk mag zijn, dat ze bij de dealer geen splinter nieuwe doll voor je hebben besteld...
Ik neem aan, dat ze pas bij een bepaald bedrag een order bij een company doen. En jij betaald voor een full set, dan zou ik verwachten dat de dealer, tenzij je daar zelf om vraagt, een complete nieuwe set besteld. Jij weet namelijk niet hoelang de nude doll al in de winkel staat.
Een nieuwe doll duurt dan wel langer om te laten maken, maar ik neem aan dat ze zoals ik al eerder zei, ze pas bestellen als ze meerdere dolls in bestelling gekregen hebben.
Verder weet ik niet zoveel over companies die geen full sets leveren.. ik vraag me anders af waarom ze het zo aanprijzen.

Dat ligt aan mij hoor - ik bedoel eigenlijk companies zoals Souldoll. Als ik het goed begrijp, maken die maar een heel beperkt aantal kledingsetjes dus kan je al heel snel geen full set meer kopen. Voor trage mensen als ik is dat een beetje frustrerendVerder weet ik niet zoveel over companies die geen full sets leveren.
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests