Arriane's Samhain - Finale BJD Miss/Mister verkiezing

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

serid13
SD16
SD16

Arriane's Samhain - Finale BJD Miss/Mister verkiezing

Postby serid13 » 28 Sep 2011 02:04

Arriane:
Hoi, nu, hier is mijn deelname dan.
Ik heb ervoor gekozen om mijn deelname niet te baseren op Halloween zelf, maar op het feest waar het haar oorsprong in vond Samhain, gezien dat dit een feest is dat deelmaakt van de natuurreligie waarvolgens ik zo goed mogelijk probeer te leven. Ik zal een uitgebreidere uitleg plaatsen bij mijn bericht in het wedstrijdvenster:
http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... 009#137009

Image Image Image
Arriane: *in stilte wandelend, en genietend van de nacht*

Image Image Image
Arriane: Ik voel me echt één met de nacht, en alle wezens om mij heen. Ik voel me totaal op mijn gemak, dat is gewoon met geen woorden te omschrijven. Ik weet dat ik me nooit zorgen hoef te maken, waar ik ook kom, ik ben altijd welkom in de natuur, in de nacht, ookal is het Hun uur, we zijn van hetzelfde bloed, van dezelfde oorsprong, en zowel ik, als zij weten dat, voelen dat, en zolang ik met respect handel, ben ik welkom. Dat voel ik van binnen, en ik weet dat het waar is.

Image
Arriane: *giechelt* Spooky!!! Hele donkere foto, ik denk niet dat alle computers deze zullen weergeven? maar ik wilde hem wel bijsluiten, juist omdat deze zo donker en spooky is!

EDIT: Ik had teveel foto's, dus verdeel de fotostory nu even in meerdere delen: je kunt verder lezen op de volgende post!
Last edited by serid13 on 28 Sep 2011 10:38, edited 2 times in total.

teenage-angel
SD16
SD16

Postby teenage-angel » 28 Sep 2011 07:46

Serid er staan te veel foto's in.

Max 10 foto's in een photostorie!
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 28 Sep 2011 10:33

Excuus Teenage angel, ik zal de boel aanpassen, helemaal niet meer aan gedacht, sorry, en dankje voor de waarschuwing.

Vervolg:

Image Image Image
Arriane: *na m'n mandje tevoorschijn gehaald te hebben, op zoek naar enkele eikenootjes* De eik is trouwens een heilige boom, en de eikenootjes zijn één van de symbolen van Samhain. Terwijl ik eikenootjes verzamelde, kon ik, net als eerder tijdens mijn wandeling, enkele aanwezigheden voelen en zelfs horen. Er werden zelfs nog enkele eikenootjes uit de bomen naar beneden gegooid terwijl ik daar zat, dat was wel apart.

Image Image
Arriane: Zo, na dankgezegd te hebben, zowel voor het verzamelen van de eikenootjes, als dat ik op Hun terrein mocht vertoeven, tijdens Hun uur, vertrek ik weer naar huis, met mijn bescheiden oogst.

Image
Arriane: *in stilte in m'n kristallen bol aan het turen, als plots het licht aanspringt*
Image
Arriane: Okay, dat is een iets ander teken dan wat ik dacht te kunnen verwachten. Lol. *leg de kristallen bol weg, en haal m'n andere 'heksen'-spullen tevoorschijn*

Image Image Image
Arriane: *biddend voor zij die mij dierbaar zijn, zij die Lana dierbaar zijn, en allen die zijn heengegaan.* Moge zij rusten in vrede, en hun weg gevonden hebben naar het Licht. En ook na vannacht, hun Weg kunnen hervatten, in Liefde, Vrede en Geluk. En wellicht mogen wij elkander dan weer ontmoeten als de tijd daar is. Ook water kan een manier zijn om visioenen te ontvangen, net als de kristallen bol, of dromen, en er zijn nog zovele andere manieren! Ook staat de ketel voor de ketel des levens, de Godin roert in de ketel, zij creëert leven, en neemt het ook weer als de tijd daar is. De Ketel is symbool voor haar moederschoot, en gelijk de navelstreng die haar kinderen aan haar verbind. En het water is als haar vruchtwater dat leven geeft en voedt. Wij worden uit Haar Schoot geboren, en daar keren we ook weer naar terug. Nu is de tijd gekomen dat met met name stilstaat bij hen die naar haar zijn teruggekeerd, of naar haar onderweg zijn. We hopen op een bezoek van hun, en heten hun welkom in onze huizen, we voelen dat de nevelen tussen de werelden nu dunner zijn en deze mogelijkheid bieden. Ook zijn we ons bewust dat voor de zon weer op is, Zij die ons Dierbaar zijn, weer naar gene zijde zullen zijn vertrokken. Maar dat geeft niet, ze zijn voor altijd in ons hart, en dan zijn ze nooit echt weg.

Edit: laatste stukje in volgende post...
Last edited by serid13 on 28 Sep 2011 10:40, edited 1 time in total.

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 28 Sep 2011 10:39

Laatste deel:

Image Image
Arriane: Laten we een kaarsje branden, voor ieder die van ons is heengegaan. Ook de kaars is een symbool typisch voor Samhain. Tegenwoordig hollen we pompoenen uit en snijden er enge gezichten in en plaatsen er brandende kaarsjes in, vroeger waren dit knolrapen. De enge gezichten zouden negatieve aanwezigheden en energieën afschrikken, terwijl het licht en de warmte die de vlammetjes uitstraalden, de positieve aanwezigheden en energieën, juist zouden aantrekken.

"Vrees Mij niet, want Ik ben uw Moeder. Ik ben het Leven dat Ik u Gaf, Ik zorg voor Mijn Kinderen, en wanneer de tijd daar is, zal Ik mij weer over u ontfermen. Vreest Mij nimmer, want Ik heb u enkel lief, zoals ik elk Mijner Kinderen liefheb.
Wanneer u 's nachts alleen bent, roep Mij aan, Ik ben in alles, Ik zal u altijd horen, waar u zich ook bevind, en wanneer u mij roept, zal ik u antwoorden en Ik zal u vergezellen, en zorgen dat u veilig uw thuis bereiken zal.
Ik ben Moeder van de moederlozen, Ik ben de Aarde die u allen voedt. Ik ben de Schoot uit wie u werd geboren, en Degene in wiens armen u uw laatste adem uitblazen zult. Vreest Mij nimmer, want waarlijk, Ik heb u Lief!"

(Arriane: Ow, en btw, de jurk zowel als de cape, heb ik zelf gemaakt, wat vinden jullie ervan?)

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Proserpine » 28 Sep 2011 11:06

Aww Arriane als een lieve kleine heks, ze ziet er mooi uit in haar oufit, leuk gemaakt! Mooi verhaal ook over de oorsprong van Halloween en wat het voor jou persoonlijk betekend. :)
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 28 Sep 2011 11:14

Dankje Love... Al sprak ik ook vanuit Arriane, maar idd ook wel vanuit mijn eigen gevoel, lol.
Vond t leuk om t zo te doen, dit kwam in mn hoofd. Nu, of t dan van mij is, of dat Arriane t mn hoofd ingefluisterd heeft terwijl ik sleip, maakt dan niet heel veel uit he. Je had trouwens Pm, Prosje.. *grins* ow, en voor de liefhebber staat er ook nog n Samhain gedicht in mn leden-draadje...

Return to “Photo Stories”