Ik heb echt dringend hulp nodig, ik was net buiten een shoot aan het doen met Rhythm bij een vijver, eerst gewoon met haar voetjes in het water. Maar toen liet ik haar staan, kwam een windvlaag en ze vloog vollop de vijver in!
Ik heb haar zo snel mogelijk helemaal uitgekleed, pruik af enz. En op een handdoek gelegd, maar wat nu?
HELP mijn doll is in het water gevallen!!
Moderator: Café Mods
-
Lolita-Lorelei
- MSD

-
Starálfur
-
Lolita-Lorelei
- MSD

-
Starálfur
- teenage-angel
- SD16

Meis hang de kleding te drogen en je pop ook, laat der gewoon op de handoek liggen armen en benen wijd. Ze hoefd niet uit elkaar en zo snel rot elastiek ook weer niet ^^ heb zelf een doll een keer bewust in een vijver gedaan voor foto's en er was niks aan de hand^^ elastiek was ook prima.
Gewoon even een dag goed laten drogen
Gewoon even een dag goed laten drogen
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough
Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)
Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)
-
Starálfur
- Amber-kyou
- Moderator

-
Lolita-Lorelei
- MSD

Ze is gelukkig in gewoon schoon water gevallen ( het is meer een klein zwembadje met fonteintjes dan een vijver, zitten geen planten of niets in en er zit gloor in) zou dat uitmaken? Haar elastiek is alleen bij haar schouders een stukje nat, de rest is droog en Rhythm is ook al bijna helemaal droog UwU
Iniedergeval heb ik hele mooie foto's, is het een slim idee als ik straks nog even met de föhn over haar joints ga?
Iniedergeval heb ik hele mooie foto's, is het een slim idee als ik straks nog even met de föhn over haar joints ga?
Het is vooral vocht wat voor rottend elastiek zorgt. Als het elastiek goed kan drogen is de kans op rot ook kleiner.
Als je met de föhn aan de slag gaat, let er dan wel op dat resin kan verbuigen wanneer het heet wordt (dat wil je niet bij de joints) en als het te heet wordt krijg je schroeiplekken. Verbogen resin neemt meestal de oorspronkelijke vorm aan wanneer je het in kokend water legt (pas dan op dat het resin niet in aanraking komt met heet metaal als je het water in een pan kookt).
Als je met de föhn aan de slag gaat, let er dan wel op dat resin kan verbuigen wanneer het heet wordt (dat wil je niet bij de joints) en als het te heet wordt krijg je schroeiplekken. Verbogen resin neemt meestal de oorspronkelijke vorm aan wanneer je het in kokend water legt (pas dan op dat het resin niet in aanraking komt met heet metaal als je het water in een pan kookt).
www.dewdrops.nl <-- Voor tekenaars, schrijvers, fotografen en andere creatievelingen.
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”