Heb Aru maar op m'n permy lijstje gezet, ik wist eerst niet zo goed wat ik met dr aan zou moeten aangezien ik allen haar torso wou voor Pine om een hermy te maken. Nu ga ik toch in de verre toekomst wanneer ik de grote bestelling maak bij luts, maar een piemeltje modden, dan word aru gewoon een jongen met een mooie bips!
Wat
Maar goed, alle BJD's die ik echt adembenemend vind zet ik op m'n misschien lijst, maar ze komen pas op me permy lijst zodra ik een van mijn OC's er in kan shellen zegmaar.
Voor Aru word dat dus Searwen. (maar iedereen noemt 'm Sear uitgesproken als Seer)
Searwen is origineel een homofiele slettebak die vroeger was misbruikt en daardoor bindingsangst heeft. (aka no more than bed-buddies) Door in 't rond te flirten heeft hij toch de aandacht die hij nodig heeft en praat met niemand over z'n verleden.
Maarja, aangezien mijn OC searwen een elf van... hoe oud wassie nou.. 23 volges mij xD en z'n poppen versie 14/15 is.... maarja aan de andere kant, de jeugd van tegenwoordig is er steeds vroeger bij x_X
Pas op PG 13! Hier is een plaatje van de originele searwen
En hier heb ik em geshellt in een neopet :P feeën lutari (waar hij zelfs een meisje is)
De bedoeling
Ik ga alvast een pruikje voor hem kopen, maar kan niet kiezen.
De look hoeft namelijk niet hetzelfde te zijn als het originele OC, mijn BJD's hebben namelijk een stukje van 't OC en een stukje van hunzelf in zich. (talka was origineel een groene elf met groen haar en bruine ogen, 19 jaar oud en een luchtpostbode-rijd een draak- m'n bjd is een tovenaar met groene ogen en zwart haar, maar heeft wel z'n naam en innerlijk)
Nu hoor ik graag wat jullie persoonlijk de mooiste look vinden!
(heb t ff snel in photoshop gedaan die looks dus t is wat afgeraffelt)
Look 1. Originele look (wit haar donkerpaarse ogen)

Look 2. (blond haar roze ogen)

Look 3. (roze haar blauwe ogen)

Look 4. (brons haar oranje ogen)

Zelf vind ik ze allemaal wel wat hebben namelijk x_x
De originele is uiteraard leuk, maar ik heb t gevoel alsof t anders moet omdat ik talka's look ook niet als de originele heb gemaakt. Terwijl ik aan de andere kant Narwo(pine) wel dezelfde haarkleur geef xD dus tis een beetje tegenstrijdig.
De blonde is het perfecte stereotype om mannen makkelijk te kunnen verleiden.
De roze is een duidelijke aanduider van z'n sexuele orientatie.
De bronze vind ik een beetje 't tegenovergestelde van 't blonde, maar vind juist daarom dat t aangeeft dat hij geeneens mooi haar hoeft te hebben want hij krijgt al makkelijk andere jongens door z'n charme en figuurtje.
Dus ja xD ik heb opinies nodig!!!! Mijn excuses voor de grote lap text!