Look voor Sear!

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Raichi
SD
SD

Look voor Sear!

Postby Raichi » 21 Nov 2011 16:32

Why
Heb Aru maar op m'n permy lijstje gezet, ik wist eerst niet zo goed wat ik met dr aan zou moeten aangezien ik allen haar torso wou voor Pine om een hermy te maken. Nu ga ik toch in de verre toekomst wanneer ik de grote bestelling maak bij luts, maar een piemeltje modden, dan word aru gewoon een jongen met een mooie bips!

Wat
Maar goed, alle BJD's die ik echt adembenemend vind zet ik op m'n misschien lijst, maar ze komen pas op me permy lijst zodra ik een van mijn OC's er in kan shellen zegmaar.
Voor Aru word dat dus Searwen. (maar iedereen noemt 'm Sear uitgesproken als Seer)
Searwen is origineel een homofiele slettebak die vroeger was misbruikt en daardoor bindingsangst heeft. (aka no more than bed-buddies) Door in 't rond te flirten heeft hij toch de aandacht die hij nodig heeft en praat met niemand over z'n verleden.
Maarja, aangezien mijn OC searwen een elf van... hoe oud wassie nou.. 23 volges mij xD en z'n poppen versie 14/15 is.... maarja aan de andere kant, de jeugd van tegenwoordig is er steeds vroeger bij x_X

Pas op PG 13! Hier is een plaatje van de originele searwen

En hier heb ik em geshellt in een neopet :P feeën lutari (waar hij zelfs een meisje is)
;)

De bedoeling
Ik ga alvast een pruikje voor hem kopen, maar kan niet kiezen.
De look hoeft namelijk niet hetzelfde te zijn als het originele OC, mijn BJD's hebben namelijk een stukje van 't OC en een stukje van hunzelf in zich. (talka was origineel een groene elf met groen haar en bruine ogen, 19 jaar oud en een luchtpostbode-rijd een draak- m'n bjd is een tovenaar met groene ogen en zwart haar, maar heeft wel z'n naam en innerlijk)

Nu hoor ik graag wat jullie persoonlijk de mooiste look vinden!
(heb t ff snel in photoshop gedaan die looks dus t is wat afgeraffelt)

Look 1. Originele look (wit haar donkerpaarse ogen)
Image

Look 2. (blond haar roze ogen)
Image

Look 3. (roze haar blauwe ogen)
Image

Look 4. (brons haar oranje ogen)
Image

Zelf vind ik ze allemaal wel wat hebben namelijk x_x
De originele is uiteraard leuk, maar ik heb t gevoel alsof t anders moet omdat ik talka's look ook niet als de originele heb gemaakt. Terwijl ik aan de andere kant Narwo(pine) wel dezelfde haarkleur geef xD dus tis een beetje tegenstrijdig.
De blonde is het perfecte stereotype om mannen makkelijk te kunnen verleiden.
De roze is een duidelijke aanduider van z'n sexuele orientatie.
De bronze vind ik een beetje 't tegenovergestelde van 't blonde, maar vind juist daarom dat t aangeeft dat hij geeneens mooi haar hoeft te hebben want hij krijgt al makkelijk andere jongens door z'n charme en figuurtje.

Dus ja xD ik heb opinies nodig!!!! Mijn excuses voor de grote lap text!
Last edited by Raichi on 21 Nov 2011 16:38, edited 1 time in total.

Chii483

Postby Chii483 » 21 Nov 2011 16:36

Roze! :x

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 21 Nov 2011 16:37

Dagboekje?
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

xMicha
MSD
MSD

Postby xMicha » 21 Nov 2011 16:38

Jaaaaaa, look 3! roze :x
At home: Yuuki ~ DM Chami
Wishlist: RS Song//MD Cho//AE Lemon

Raichi
SD
SD

Postby Raichi » 21 Nov 2011 16:40

Meer kans dat mensen het hier lezen, heb er echt wel over nagedacht hoor of ik t hier of in me dagboekje post.

Als je je er aan irriteert dan moet je 't maar negeren.

Lavender-Traces
SD16
SD16

Postby Lavender-Traces » 21 Nov 2011 16:45

Je kan wel zeggen dat je niet moet kijken als je het niets vind, maar dat neemt niet wel dat dit niet de plek is voor dit topic. Het had net zoals Dreamfairy al zei, beter in je dagboekje kunnen staan. Als je vindt dat niet genoeg mensen dit lezen, kon je altijd nog een verzoekje in de shout it out posten waar vele zitten. En daar is het wat minder off-topic.
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep

rasilverstorm
YoSD
YoSD

Postby rasilverstorm » 21 Nov 2011 17:11

Ik ben het met Lavender-Traces en Dreamfairy eens, dit kan beter in je dagboekje.

Zoals Lavender-Traces zei, kun je altijd een shout it out doen om mensen te vragen te komen kijken.

Vooral omdat mensen toch wel willen weten wat je schrijft, dus negeren is een beetje lastig dan.

sdrassa
SD
SD

Postby sdrassa » 21 Nov 2011 19:13

*negeert*

Nee hoor, grapje. Ik zou met liefde mijn mening willen geven over zijn look maar ik kan de foto's niet zien. Of het moet de bedoeling zijn dat hij eruit ziet als een wit doosje met een rood kruisje erin natuurlijk :x
@ home: Ra'Jiradh (puki pukisha)

Currently waiting for: J'skar (puki pukisha/cupid3)

Haru
SD
SD

Postby Haru » 21 Nov 2011 20:18

vind wit t mooist , maar dat is mijn mening...je kunt ook gaan voor heel licht bleach blonde.

clovera
MSD
MSD

Postby clovera » 21 Nov 2011 20:51

Ik vind wit ook het mooist!

Maar de kleren zijn ook belangrijk, als ik mijn doll aankleed dan verander ik ook de pruik!
at home Dean (DZ Chen), Grace (DZ Orlando), Clovera, Sam (SD Osu), Shoyo en Zilong

Raichi
SD
SD

Postby Raichi » 21 Nov 2011 21:23

Oh xD bij Searwen moet je maar een Diva look indenken ^-^
Gewoon een mannelijke diva is het xD houd van stijlvol, bling maar ook bont, en sexy zover acceptabel voor zijn leeftijd.

;)

De foto's staan op photobucket en zouden het moeten doen, al geprobeerd rechtermuisknop>afbeeldingslocatie kopieren?

pinky-lady
SD
SD

Postby pinky-lady » 21 Nov 2011 21:31

ik vind roze het mooiste bij de outfit en wit het mooiste bij zn gezichtje :)
Last edited by pinky-lady on 23 Nov 2011 19:54, edited 1 time in total.
:¨·.·¨:
`·.home:
Alice, April, Wolfje, Bella, Bowie, Dilana, Bruiser.
coming;
impl doll iris-Roselin.
impl doll verne-Emily.

Raichi
SD
SD

Postby Raichi » 23 Nov 2011 15:13

Ja ik twijfel echt tussen roze en wit xD maar om nou roze EN wit te kopen is nog een beetje een erg grote stap voor mij :shock:

Ik vind het opzich wel belangrijk dat de kleur van het pruikje bij het gezicht past dus dat is wel een goede reden om toch wit te kiezen ^-^

Voor roze heb ik nog niet echt een goed argument gehoord, behalve dat het bij diversen pakjes leuk zal staan en er gewoon erg leuk uit ziet ;)

Gait
Moderator
Moderator

Postby Gait » 23 Nov 2011 17:28

Ik vind wit er mooier bij passen. Wit past bijna overal bij dus heb je meer kans dat eht bij meerdere outfitjes staat. De gele en groene heb ik weinig mee om eerlijk te zijn. De roze vind ik ook wel tof, maar je moet erg opletten met welke kleding je erbij aan doet want niet alle kleuren passen erbij.

En hoezo zie ik deze categorie pas voor het eerst vandaag?...
Image

Raichi
SD
SD

Postby Raichi » 23 Nov 2011 19:43

Okee bedankt iedereen die me een kleur heeft geadviseerd! x3

Het word wit, nu maar hopen dat iplehouse de pruikenfout kan herstellen want de kleur die ik nodig heb staat weer eens wel in de color chart bij t pruikje in kwestie en niet in de drop down menu x_x (wit dus, en roze staat niet eens in de colour chart bij dat pruikje dus al had ik roze gekozen zou ik een krul pruikje moeten nemen voor sear's lengte en hij heeft stijl haar dus dat is lastig!)

Return to “Doll Advies”