Resinsoul draak

Deel je BJD nieuwtjes hier.

Moderator: Café Mods

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 25 Nov 2011 19:30

Ik vind het eigenlijk best wel cool. Zou dan in rode skintone willen en in msd en een meisje en een hoofd dat me wel aanstaat. Of vraag ik nu te veel?
Dan kunje een ubah coole draakje meisje warrior
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Brigitte » 25 Nov 2011 19:50

Dreamfairy van wat ik gemerkt heb zijn ze best makkelijk. Ik vind bevoorbeeld de mold mei van hun erg mooi. Dus als hun ook een msd versie maken kun je voor dezelfde prijs als de jongen alle drakenparts in combo met mei kopen (tenzij je ook de mensenbenen wil dan bestaal je extra)

PurpleDemon ja als je ze mailt dat je alleen de klauwen wilt verkopen ze ook de klauwen los. Per mail valt er vaak veel te regelen bij hun.
Image

PurpleDemon
Tiny
Tiny

Postby PurpleDemon » 25 Nov 2011 20:50

PurpleDemon ja als je ze mailt dat je alleen de klauwen wilt verkopen ze ook de klauwen los. Per mail valt er vaak veel te regelen bij hun.
Dankje :D
Mijn dolls: Resinsoul Mei (Linnea), Resinsoul Ju (Freya), Resinsoul Bei (Faë) , Resinsoul Bei (Elsa), Planet Doll Mini Elf Renee (Amy), Dollzone Nyu, Resinsoul Rong

BlackDragon
Sabik
Sabik

Postby BlackDragon » 27 Nov 2011 17:19

Blackdragon wil er een: een black dragon ( nou ja donker grijs en dan blushen) <3
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

Return to “Nieuws”