Ik vind het eigenlijk best wel cool. Zou dan in rode skintone willen en in msd en een meisje en een hoofd dat me wel aanstaat. Of vraag ik nu te veel?
Dan kunje een ubah coole draakje meisje warrior
Resinsoul draak
Moderator: Café Mods
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

Dreamfairy van wat ik gemerkt heb zijn ze best makkelijk. Ik vind bevoorbeeld de mold mei van hun erg mooi. Dus als hun ook een msd versie maken kun je voor dezelfde prijs als de jongen alle drakenparts in combo met mei kopen (tenzij je ook de mensenbenen wil dan bestaal je extra)
PurpleDemon ja als je ze mailt dat je alleen de klauwen wilt verkopen ze ook de klauwen los. Per mail valt er vaak veel te regelen bij hun.
PurpleDemon ja als je ze mailt dat je alleen de klauwen wilt verkopen ze ook de klauwen los. Per mail valt er vaak veel te regelen bij hun.
-
PurpleDemon
- Tiny

DankjePurpleDemon ja als je ze mailt dat je alleen de klauwen wilt verkopen ze ook de klauwen los. Per mail valt er vaak veel te regelen bij hun.
Mijn dolls: Resinsoul Mei (Linnea), Resinsoul Ju (Freya), Resinsoul Bei (Faë) , Resinsoul Bei (Elsa), Planet Doll Mini Elf Renee (Amy), Dollzone Nyu, Resinsoul Rong
-
BlackDragon
- Sabik