Doll Chateau humantaur
Moderator: Café Mods
-
ShuriTigerH
- Sabik

niet zozeer "aziatisch" want de meeste abjds hebben westerse gezichtstrekken, grote ogen en zo. Ze bedoelen meer "in overeenkomst met hoe abjds er over het algemeen uitzien", vandaar dat abjds met de maten en gezichtstrekken van Barbie bijvoorbeeld offtopic zijn. Zoals vaker gezegd, het is een vrij willekeurige scheidslijn, ze moeten ergens een lijn trekken om het forum handelbaar te houden, dat wil niet zeggen dat je doll minder is als ie offtopic is, er is een verschil tussen offtopic en geband.
-
FrankenMar
- Hound

De regels van betreffend forum zijn zo ontzettend krom dat ze BIJNA recht zijn. Een doll offtopic labelen op basis van esthetiek is bull. Het betreft dus een select groepje wat iets niet mooi vindt en het dus offtopic labeled .. jammer dat je er niks van mag zeggen. Nu vraag ik me af is soom zinc archer ook off? (lees sarcasme)
"Be yourself. Those who matter don't mind and those who mind don't matter"
Ja het is krom en ik zou die taak ook echt niet willen hebben. Maar ik kan het ze niet kwalijk nemen. Het forum is al zo enorm dat het moeilijk is om het te handelen.
En het verbaast me niets dat deze doll offtopic is. Het staat gewoon te ver buiten 'de standaard'. Centaurs komen in heel veel mythes en legendes voor en iedereen weet wat het is. Als ik aan mijn moeder zou vragen wat een humantaur is zou ze geen flauw idee hebben, net zoals heeeeel veel andere mensen.
En ik geloof er niets van dat de mods het baseren op "vind ik mooi" of niet. Als het goed is word dat met een team besloten. En ja, de grens is vaag maar je moet em ergens stellen.
Maar goed, genoeg hierover.
Moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar hoe ze poseert en wat mensen haar in hemelsnaam aan willen gaan doen
En het verbaast me niets dat deze doll offtopic is. Het staat gewoon te ver buiten 'de standaard'. Centaurs komen in heel veel mythes en legendes voor en iedereen weet wat het is. Als ik aan mijn moeder zou vragen wat een humantaur is zou ze geen flauw idee hebben, net zoals heeeeel veel andere mensen.
En ik geloof er niets van dat de mods het baseren op "vind ik mooi" of niet. Als het goed is word dat met een team besloten. En ja, de grens is vaag maar je moet em ergens stellen.
Maar goed, genoeg hierover.
Moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar hoe ze poseert en wat mensen haar in hemelsnaam aan willen gaan doen

Als ik haar eenmaal ben ik van plan fluffy beenwarmers te maken en een soort dekje/futuristisch geval van lycra die haar rug en voorkant bedekt, er een synthetische staart op te zetten (met een hele grote strik op haar kont) en dan een los topje met lange mouwen denk ik.Moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar hoe ze poseert en wat mensen haar in hemelsnaam aan willen gaan doen
Geen gewone kleding dus.
(maar ik denk wel dat ik die gewei dingen eraf zou modden)
Die fluffy beenwarmers gaan echt fantastisch zijn volgens mij. Mensenbeentjes worden een soort van pootjes op een mensdiertje, erg tof.
Ik word echt blij van al dat Alberta-enthousiasme, ik kan niet wachten tot de eerste mensen haar hebben.
Ik denk niet dat ze er snel gaat zijn voor mij, te weinig geld en teveel popjes die voorgaan. En ik wil ook nog doorbroeden op haar achtergrondverhaal.
Ik word echt blij van al dat Alberta-enthousiasme, ik kan niet wachten tot de eerste mensen haar hebben.
Ik denk niet dat ze er snel gaat zijn voor mij, te weinig geld en teveel popjes die voorgaan. En ik wil ook nog doorbroeden op haar achtergrondverhaal.
Zijn ze al echt officieel offtopic op DoA dan? In hun thread staat alleen dat het gelocked is terwijl erover besloten word, en er is nog geen topic voor ze in het Drudgeon forum(het groepje dat de mods helpt on en off topicness te besluiten-wat, kan ik je vertellen-best lastig is!).
Ik vind het tof dat zo veel mensen haar al willen
Ze is erg pretty!
Ik vind het tof dat zo veel mensen haar al willen
Owned by: Vasiley(CP Chiwoo), Sumiya(Volks Scarface Cecile), Saix(Dive Seimei), Kahlen(43cm Narae), Puppy(Glorydoll Louis), Dilly(Zaoll Muse), Alizée(Cerisedolls Lyse), Kitten(PukiPuki Ruby), Dagmar(Cerisedolls Ombre), Layla(Switch Huisa)
-
FrankenMar
- Hound

Mar.. volgens mij wil jij je victory vieren ..*geeft je een glaasje bubbels *
Maar het is wel zo dat er een grens getrokken moet worden maar eigenlijk vind ik dat heel oneerlijk , ja het ziet er een beetje anders uit , maar dat betekent niet omdat 4 personen het niet mooi vinden , jij het niet mooi mag vind want als jij haar mooi vind , zou ik er gewoon voor gaan dan is ze mischien wel offtopic maar dan heb je eigenlijk een uniek exemplaar van een doll
Maar het is wel zo dat er een grens getrokken moet worden maar eigenlijk vind ik dat heel oneerlijk , ja het ziet er een beetje anders uit , maar dat betekent niet omdat 4 personen het niet mooi vinden , jij het niet mooi mag vind want als jij haar mooi vind , zou ik er gewoon voor gaan dan is ze mischien wel offtopic maar dan heb je eigenlijk een uniek exemplaar van een doll
Coming soon :
none
@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )
none
@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )