Doll Chateau humantaur

Deel je BJD nieuwtjes hier.

Moderator: Café Mods

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Brigitte » 18 Dec 2011 21:52

De doll moet er ook asiatisch genoeg uitzien is een van de regels. En ik vrees dat deze niet aziatisch genoeg is.
Image

Pete
SD
SD

Postby Pete » 18 Dec 2011 23:33

Vind ik overigens ook een rare bewoording in die regel... Wat maakt een doll 'Aziatisch'?

ShuriTigerH
Sabik
Sabik

Postby ShuriTigerH » 19 Dec 2011 11:11

niet zozeer "aziatisch" want de meeste abjds hebben westerse gezichtstrekken, grote ogen en zo. Ze bedoelen meer "in overeenkomst met hoe abjds er over het algemeen uitzien", vandaar dat abjds met de maten en gezichtstrekken van Barbie bijvoorbeeld offtopic zijn. Zoals vaker gezegd, het is een vrij willekeurige scheidslijn, ze moeten ergens een lijn trekken om het forum handelbaar te houden, dat wil niet zeggen dat je doll minder is als ie offtopic is, er is een verschil tussen offtopic en geband.

sdrassa
SD
SD

Postby sdrassa » 19 Dec 2011 11:22

Vind ik overigens ook een rare bewoording in die regel... Wat maakt een doll 'Aziatisch'?
Het feit dat hij bij de plaatselijke chinees werkt.
@ home: Ra'Jiradh (puki pukisha)

Currently waiting for: J'skar (puki pukisha/cupid3)

FrankenMar
Hound
Hound

Postby FrankenMar » 19 Dec 2011 11:41

De regels van betreffend forum zijn zo ontzettend krom dat ze BIJNA recht zijn. Een doll offtopic labelen op basis van esthetiek is bull. Het betreft dus een select groepje wat iets niet mooi vindt en het dus offtopic labeled .. jammer dat je er niks van mag zeggen. Nu vraag ik me af is soom zinc archer ook off? (lees sarcasme)
"Be yourself. Those who matter don't mind and those who mind don't matter"

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby Brigitte » 19 Dec 2011 12:04

Marcel ze hebben een geselecteerd groepje mensen die op een subforum mag komen om daar te stemmen wat wel en niet off topic hoort te zijn. Dus de beslissing hangt niet meer alleen van de mods af.
Image

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 19 Dec 2011 12:05

Ja het is krom en ik zou die taak ook echt niet willen hebben. Maar ik kan het ze niet kwalijk nemen. Het forum is al zo enorm dat het moeilijk is om het te handelen.
En het verbaast me niets dat deze doll offtopic is. Het staat gewoon te ver buiten 'de standaard'. Centaurs komen in heel veel mythes en legendes voor en iedereen weet wat het is. Als ik aan mijn moeder zou vragen wat een humantaur is zou ze geen flauw idee hebben, net zoals heeeeel veel andere mensen.
En ik geloof er niets van dat de mods het baseren op "vind ik mooi" of niet. Als het goed is word dat met een team besloten. En ja, de grens is vaag maar je moet em ergens stellen.
Maar goed, genoeg hierover.
Moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar hoe ze poseert en wat mensen haar in hemelsnaam aan willen gaan doen ;)
Image

VelvetBat
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby VelvetBat » 19 Dec 2011 13:48

Moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar hoe ze poseert en wat mensen haar in hemelsnaam aan willen gaan doen ;)
Als ik haar eenmaal ben ik van plan fluffy beenwarmers te maken en een soort dekje/futuristisch geval van lycra die haar rug en voorkant bedekt, er een synthetische staart op te zetten (met een hele grote strik op haar kont) en dan een los topje met lange mouwen denk ik.
Geen gewone kleding dus. :D

(maar ik denk wel dat ik die gewei dingen eraf zou modden)
Image
Mijn website over mijn dolls: I Live Your Dream

Mae
YoSD
YoSD

Postby Mae » 19 Dec 2011 19:42

Die fluffy beenwarmers gaan echt fantastisch zijn volgens mij. Mensenbeentjes worden een soort van pootjes op een mensdiertje, erg tof.

Ik word echt blij van al dat Alberta-enthousiasme, ik kan niet wachten tot de eerste mensen haar hebben.
Ik denk niet dat ze er snel gaat zijn voor mij, te weinig geld en teveel popjes die voorgaan. En ik wil ook nog doorbroeden op haar achtergrondverhaal.

Raou
MSD
MSD

Postby Raou » 19 Dec 2011 22:56

Zijn ze al echt officieel offtopic op DoA dan? In hun thread staat alleen dat het gelocked is terwijl erover besloten word, en er is nog geen topic voor ze in het Drudgeon forum(het groepje dat de mods helpt on en off topicness te besluiten-wat, kan ik je vertellen-best lastig is!).

Ik vind het tof dat zo veel mensen haar al willen <3 Ze is erg pretty!
Owned by: Vasiley(CP Chiwoo), Sumiya(Volks Scarface Cecile), Saix(Dive Seimei), Kahlen(43cm Narae), Puppy(Glorydoll Louis), Dilly(Zaoll Muse), Alizée(Cerisedolls Lyse), Kitten(PukiPuki Ruby), Dagmar(Cerisedolls Ombre), Layla(Switch Huisa)

VelvetBat
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby VelvetBat » 19 Dec 2011 23:00

Ja dat bericht had ik gelezen. Maar omdat het lichaam wel al op de off-topic lijst staat, was ik er vanuit gegaan dat ze de beslissing al genomen hadden en niet de moeite hebben genomen dat aan te passen / te melden in het topic.
Image

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 21 Dec 2011 20:49

Hey ze is net on topic verklaard :)
Image

FrankenMar
Hound
Hound

Postby FrankenMar » 22 Dec 2011 00:56

VICTORY
"Be yourself. Those who matter don't mind and those who mind don't matter"

Esmee
SD
SD

Postby Esmee » 22 Dec 2011 08:18

Mar.. volgens mij wil jij je victory vieren ..*geeft je een glaasje bubbels *

Maar het is wel zo dat er een grens getrokken moet worden maar eigenlijk vind ik dat heel oneerlijk , ja het ziet er een beetje anders uit , maar dat betekent niet omdat 4 personen het niet mooi vinden , jij het niet mooi mag vind want als jij haar mooi vind , zou ik er gewoon voor gaan dan is ze mischien wel offtopic maar dan heb je eigenlijk een uniek exemplaar van een doll :)
Coming soon :
none

@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )

VelvetBat
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby VelvetBat » 22 Dec 2011 09:31

Yay! Fijn dat ze dan toch on topic is! :D Kan ik te zijner tijd mijn Alberta lekker rondspammen daar. ^^

En ook fijn dat Doll Chateau daar zelf gereageerd heeft en extra bevestigd dat ze niet limited is.
Image

Return to “Nieuws”