sd 16 kleding

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Bianca Verschoor
MSD
MSD

sd 16 kleding

Postby Bianca Verschoor » 08 Jan 2012 13:11

Ik heb al meer malen gezien dat de sd16 kleding bij dollheart wordt gepresenteert op een sd13 doll klopt het dan dat de verschillen in maat niet zo groot zijn en dat de sd13 ook de kleding van sd16 aan kan.
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

allanieew
MSD
MSD

Postby allanieew » 08 Jan 2012 16:00

bij mijn weten niet (ik zie ook op de site van dollheart geen sd13 in sd16 kleding maar misschien omdat ik zelf een sd16 lichaam heb en dus zie dat er wel gewisselde hoofden bij zitten)
de taille van sd16 is veel te smal voor een volks sd13 (andere merken zou ik niet weten) dus strake kleding pas hier niet.
De borsten van mijn small bust sd13 te klein om een sd16 in haar kleding te laten passen (een heel enkele keer gaat het wel maar dit is een uitzondering)

Bianca Verschoor
MSD
MSD

Postby Bianca Verschoor » 09 Jan 2012 06:01

Ik heb zelf nog op de site gekeken en er worden naar mijn mening nu heb ik het niet over volks,maar over gewone sd13 gebruikt een jolly plus daisy is o.a. maar 58 cm.
Ik kan het verkeert hebben.
Groetjes
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

allanieew
MSD
MSD

Postby allanieew » 09 Jan 2012 09:02

het hoofd wel maar volgens mij het lijf toch echt niet (ik keek bijvb naar dark halloween en als je daar naar de joints kijkt zijn die toch echt anders als die van een jolly plus lichaam)
vooral ook bij skyblue trapeze is het heel duidelijk te zien (voor mij dan)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”