Groetjes
sd 16 kleding
Moderator: Café Mods
- Bianca Verschoor
- MSD

sd 16 kleding
Ik heb al meer malen gezien dat de sd16 kleding bij dollheart wordt gepresenteert op een sd13 doll klopt het dan dat de verschillen in maat niet zo groot zijn en dat de sd13 ook de kleding van sd16 aan kan.
Groetjes

Groetjes
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).
bij mijn weten niet (ik zie ook op de site van dollheart geen sd13 in sd16 kleding maar misschien omdat ik zelf een sd16 lichaam heb en dus zie dat er wel gewisselde hoofden bij zitten)
de taille van sd16 is veel te smal voor een volks sd13 (andere merken zou ik niet weten) dus strake kleding pas hier niet.
De borsten van mijn small bust sd13 te klein om een sd16 in haar kleding te laten passen (een heel enkele keer gaat het wel maar dit is een uitzondering)
de taille van sd16 is veel te smal voor een volks sd13 (andere merken zou ik niet weten) dus strake kleding pas hier niet.
De borsten van mijn small bust sd13 te klein om een sd16 in haar kleding te laten passen (een heel enkele keer gaat het wel maar dit is een uitzondering)
- Bianca Verschoor
- MSD

Ik heb zelf nog op de site gekeken en er worden naar mijn mening nu heb ik het niet over volks,maar over gewone sd13 gebruikt een jolly plus daisy is o.a. maar 58 cm.
Ik kan het verkeert hebben.
Groetjes
Ik kan het verkeert hebben.
Groetjes
Love music and dolls
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”