" Haha this isn't even your doll! " ??!!

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Haru
SD
SD

" Haha this isn't even your doll! " ??!!

Postby Haru » 06 Feb 2012 09:14

Ik weet niet of ik het hier moet posten maar een groepje meisjes op een aantal fora's zegt dat ik foto's van een andere doll steel en die als mijn eigen doll gebruik... >> terwijl ik toch echt de owner ben van shouji ... (enige en eerste doll..)
(check mijn DA... www.yaemaru.deviantart.com)

Ik vind dit heel vervelend en weet niet wat ik hier aan moet doen, gelukkig gebeurt dit niet op bjdcafe maar wel op den of angels...
Ik zit hier heel erg mee...
bah...

VelvetBat
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby VelvetBat » 06 Feb 2012 09:15

Wat je kan doen is een foto maken van jouw doll met een papiertje erbij met jouw username erop geschreven. Zo kun je laten zien dat deze doll echt van jou is en naar die mensen sturen.
En als ze je daarna nog lastig blijven vallen zou ik gewoon de moderators van het forum aanspreken dat je lastig gevallen wordt door die personen.
Image
Mijn website over mijn dolls: I Live Your Dream

Haru
SD
SD

Postby Haru » 06 Feb 2012 09:18

goed idee, maar die meisjes zoeken overal een complottheorie achter >> zo geloven ze geeneens dat t mijn DA is..
-sigh- ze doen dit vooral om me te pesten, ze zitten ookal te zeuren nu dat ik geen echte doll kan betalen en alleen recasts heb... TT___TT;;;

LunarReverie
Sabik
Sabik

Postby LunarReverie » 06 Feb 2012 09:38

Hey Haru,
dat is erg rot, sommige mensen kunnen zo gemeen zijn.
Ik zou inderdaad hulp zoeken bij de moderators van de betreffende fora en kijken of je de leden die je lastig vallen kunt blokkeren.
Zo hoef je hun vervelende PMs niet meer te lezen in ieder geval.

Sterkte ermee!

Ezzora
SD
SD

Postby Ezzora » 06 Feb 2012 10:36

aangeven bij moderators/admins en ze verder zelf negeren

want hoe meer jij je best doet jezelf te legitimeren tegeonover hun hoe meer lol ze zullen hebben weer iets nieuws te bedenken

plus op DoA heb je een ignore list
Can I block posts, emails and messages from specific users?

If there are particular members that bother you and you do not want to see their posts or receive Private Messages and Emails from them, then you can add these members to your 'Ignore List'. There are several ways to do this:

Through your User Control Panel: User CP, Settings & Options, Edit Ignore List. Then, type their name into the empty text box and click 'Okay'.
zo hoef je ze niet eens meer te lezen ^_^ (maar wel nog even melden bij de mods dat ze dat doen, mogelijk doen ze dat ook bij andere leden, of gaan ze als jij niets meer doet over naar iemand anders)
where I'm from, we believe all sorts of things that aren't true. We call it - "history."

Esmee
SD
SD

Postby Esmee » 06 Feb 2012 12:29

Ach gewoon negeren ! Die meiden pesten jou mischien omdat zw jaloers zijn of gewoon een target gebruiken om te pesten voor de lol maar nikd van aantrekken meestal zijn zulke meiden gewoon heel onzeker en doen het om stoer te doen of erbij horen . Succes
Coming soon :
none

@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )

Raichi
SD
SD

Postby Raichi » 06 Feb 2012 15:05

Zodra ze je op DA beginne lastig te valle kan je mij gewoon PM'e, dan kom ik wel ff voor je op ;) ben heel goed in discussiëren met dit soort mensen xD
Mine: Talka (DZ-luke) Sieko (DZ-BB-Boy) Sith (DF-H Air)
Want: Narwo (Luts Pine) Sear (Luts Aru) Scott (hybrid)

Haru
SD
SD

Postby Haru » 06 Feb 2012 15:12

Ik vind t komisch dat die meiden rond de 24 zijn O__O ... hoor je dan niet al klaar te zijn met dat basisschool gedrag?
Naja zaterdag maar ff een sign maken... zijn we ook weer van dat gedoe af..

heb ze aangegeven op doa, ook op deviantart zaten ze al over me te roddelen, dat ook maar even geflagt.. kan dr verder niet echt iets tegen doen denk ik.

T doet gewoon nogal zeer enzo >> doe je echt je best om je doll mooi en eigen te maken, word er geschreeuwd dat t n recast is en dattie geeneens van mij is... >> zondag ga ik toch met m op de foto haha! -victory-

Bedankt allemaal < 3! volgens mij heb ik wel aardig jullie tips opgevolgd nu XD

LunarReverie
Sabik
Sabik

Postby LunarReverie » 06 Feb 2012 15:17

Ik begrijp hoe het voelt, maar goed zo! Laat je niet gek maken door zulke mensen. Er zijn genoeg mensen die jouw dolls wel mooi en apart vinden ^_^

Ezzora
SD
SD

Postby Ezzora » 06 Feb 2012 20:26

Zodra ze je op DA beginne lastig te valle kan je mij gewoon PM'e, dan kom ik wel ff voor je op ;) ben heel goed in discussiëren met dit soort mensen xD
stomste wat je kan doen
want wie krijgt er dan een klap met de banhammer? niet zij....
where I'm from, we believe all sorts of things that aren't true. We call it - "history."

Raichi
SD
SD

Postby Raichi » 06 Feb 2012 21:22

Op DA? lol, ken niet. Forums kunnen dan misschien mensen bannen om vriendjes politiek, maar met sites als DA gebeurt dat niet.

En discussies kunnen heel net verlopen hoor. Ik kom altijd met goede argumenten ^^ Maar als de OP het liever niet heeft hou ik mij er buiten
Mine: Talka (DZ-luke) Sieko (DZ-BB-Boy) Sith (DF-H Air)
Want: Narwo (Luts Pine) Sear (Luts Aru) Scott (hybrid)

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 06 Feb 2012 21:31

Dat soort dingen werken altijd averechts. Laat de mods het regelen, die hebben de autoriteit ook.

Ik zal nooit snappen waarom mensen zo rot kunnen zijn, dus ik hoop dat het gauw ophoudt.
Image

Return to “Doll Advies”