Noa heeft eindelijk haar face-ups (ja da's meervoud)

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

FrankenMar
Hound
Hound

Postby FrankenMar » 26 Mar 2012 15:48

Ik doelde op de onderbroek .. maar aan de ene kant wie maakt dan ook een foto? :x bij nader inzien zijn er nog ergere poses ..charmant gapen .. dat kan hoor! Heel lief met een vuistje er voor.
"Be yourself. Those who matter don't mind and those who mind don't matter"

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 26 Mar 2012 16:00

Ik doelde op de onderbroek .. maar aan de ene kant wie maakt dan ook een foto? :x bij nader inzien zijn er nog ergere poses ..charmant gapen .. dat kan hoor! Heel lief met een vuistje er voor.
Neenee, da's schattig gapen, da's een heel andere esthetiek :p

Ik had haar ook een rokje aan willen trekken, maar ik kwam erachter dat er stukjes metaal aan de binnenkant zaten (er waren van die splitpen-achtige dingen door de stof gestanst voor de knoopjes op de voorkant), en ik was bang dat die de bodyblush zouden beschadigen... Dus ik zou daar dan eerst een lapje stof tegenaan moeten zetten. Maar het licht buiten was net goed, dus dan maar in onderbroek :P
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Elliejj
Tiny
Tiny

Postby Elliejj » 26 Mar 2012 16:20

Ze is echt mooi geworden! :D
Home:
Saraline (Luts Kiddelf Pine)
Lily (Ringdoll Kid Lily)

DragonElf
SD
SD

Postby DragonElf » 26 Mar 2012 20:38

Awwwww zo cute!! Unoa's zijn zo gaaf. :) De make over is goed gelukt! :D
Dolls at home: Ethan,Brandon,Shane,Tyrone
Buddydoll Elisha for sale

Lif
SD
SD

Postby Lif » 26 Mar 2012 22:18

Awwwww schattug!!
Wat een mooi en lief gezichtje. *smelt*
Begin ook steeds meer te voelen voor dat soort pruikjes terwijl ik er eerst niks aan vond.
Dat slaap gezichtje.... *smelt nog eens*
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 26 Mar 2012 23:03

Awwwww schattug!!
Wat een mooi en lief gezichtje. *smelt*
Begin ook steeds meer te voelen voor dat soort pruikjes terwijl ik er eerst niks aan vond.
Dat slaap gezichtje.... *smelt nog eens*
Zal inmiddels een smurrie zijn op je toetsenbord met al dat smelten :x
Sommige poppen zien er geweldig uit met furpuikjes, anderen lijken meteen op trollen... Unoa's zijn er min of meer voor gemaakt (Alchemix Labo verkoopt alleen furpruikjes voor ze en ze staan ook met furpruik op de verpakking afgebeeld).
Dus als je een pop hebt die erop lijkt (of er één is) zou ik je zeker aanraden het eens te proberen! Ik heb mijn furpruikje van Rawkiss op Etsy, is van heel goede kwaliteit: Heel zacht en nul verharing (daar hebben furpruiken nogal eens last van).
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Unknown User
Hound
Hound

Postby Unknown User » 28 Mar 2012 19:37

wat een mooie dolls zijn Unoa's toch. Zo daar zijn zeker een hoop wimpers doorheen gegaan XD Mooie zachte face up heeft ze!
Benji (Soom Dia boy)
Candy ( Migidoll Jina boy)
Monroo (Migidoll Cho)
Leslie (Switch Ryun-R)
Maddox (Iplehouse Carina boy)

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 28 Mar 2012 21:15

wat een mooie dolls zijn Unoa's toch. Zo daar zijn zeker een hoop wimpers doorheen gegaan XD Mooie zachte face up heeft ze!
Dankjewel! En ah ja... *droomt weg* Vooral de Lusis is al vanaf het begin mijn droompop geweest, maar haar zusjes (en broertjes) zijn ook allemaal zo mooi...
En inderdaad, vier setjes wimpers... En een hele bus MSC, met al die extra onderdelen...

Lady.Arachnia
SD
SD

Postby Lady.Arachnia » 29 Apr 2012 00:39

Heel mooi gedaan die face-up en wat een ontzettend mooie en veelzijdige doll zeg! Wauw! <3
I, Myself, am Strange and Unusual...
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad

eefc0re
SD13
SD13

Postby eefc0re » 25 Feb 2013 20:48

wauw, ze is geweldig geworden!! :D

heb wel ervaring met 2e hands dolls die niet goed verzorgd zijn door de vorige eigenaar...wel leuk om je dan helemaal te ontfermen over zo'n doll en een dikke schoonmaakbeurt etc te geven :x
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

serid13
SD16
SD16

Postby serid13 » 25 Feb 2013 21:09

Ze is echt heel erg mooi geworden!

Return to “Photo Stories”