Soom fire bird legend
Moderator: Café Mods
Soom fire bird legend
Coming soon :
none
@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )
none
@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )
-
Lady.Arachnia
- SD

-
FrankenMar
- Hound

De poten vind ik geniaal, maar die vleugels, als je de veren niet meebesteld, doen me denken aan een kale kip 
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)
-
Danae_Raven
- SD

Ik vind de vleugels echt verschrikkelijk lelijk... Ze zijn raar en bobbelig en de losse veren erbij lijkt me ook niet practisch. Veren vallen namelijk nogal graag uit. En dan is het net een geplukte kip... Nee, geen fan van deze stap en ik hoop dat dit een one time ding is.
Vind de poten ook echt niet mooi, maar het is wel tof dat ze ze beweegbaar hebben gemaakt, alhoewel ik twijfels heb over hoe goed hij zal staan.
Vind de poten ook echt niet mooi, maar het is wel tof dat ze ze beweegbaar hebben gemaakt, alhoewel ik twijfels heb over hoe goed hij zal staan.

Vuurvogel is helemaal mijn concept, maar wat vind ik dit matig (en dan ben ik nog vriendelijk) uitgewerkt.
Poten zijn wel mooi gedaan, maar sorry, waarom zulke zielige vleugels. Voor mij zit de kracht van het vuurvogel concept toch voornamelijk in de vleugels en minder in de poten. Ik vind de poten dan ook eigenlijk te grof. Vuurvogels zijn elegante wezens. Ik had dit concept ook liever uitgewerkt gezien in een vrouwelijke mold. Soom is meer gegaan voor kracht.
Nu ja, teleurstelling dus.
Poten zijn wel mooi gedaan, maar sorry, waarom zulke zielige vleugels. Voor mij zit de kracht van het vuurvogel concept toch voornamelijk in de vleugels en minder in de poten. Ik vind de poten dan ook eigenlijk te grof. Vuurvogels zijn elegante wezens. Ik had dit concept ook liever uitgewerkt gezien in een vrouwelijke mold. Soom is meer gegaan voor kracht.
Nu ja, teleurstelling dus.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)
- Angel-chan
- Tiny

Het enige wat ik dan zou willen hebben (maar waarschijnlijk toch niet kan betalen nu xD) is zijn normale lichaam (met gewone armen en benen) zonder de fantasy parts.. (in normal skin)..
Maar dan zou dus niemand de wing parts willen hebben, en volgens mij al helemaal niet met veren..
Of je zou later op een of andere manier de vleugels met veren op zijn rug moeten maken als engelen vleugels..
Maar dan zou dus niemand de wing parts willen hebben, en volgens mij al helemaal niet met veren..
Of je zou later op een of andere manier de vleugels met veren op zijn rug moeten maken als engelen vleugels..
Dolls:
Resinsoul (Bei): Renji
Dollfamily H (Duanyu): Taichi
Dollfamily H (Air): Steve
Dollzone / Dollfamily (Borken) Hybrid: Ellioth
Want to have: /
Resinsoul (Bei): Renji
Dollfamily H (Duanyu): Taichi
Dollfamily H (Air): Steve
Dollzone / Dollfamily (Borken) Hybrid: Ellioth
Want to have: /
- Amber-kyou
- Moderator

Ack, bijna mijn avondeten door mijn neus! Maar nu je het zegt, inderdaad een Angry Bird 
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)
Ik ben over het algemeen wel een fan van fantasydolls, maar deze bizarre armconstructie vind ik niks... Ik vind de pop niet elegant genoeg op deze manier, een beetje star, terwijl vuur juist heel beweeglijk is. Het hoofd is wel erg mooi vormgegeven, maar ik weet zeker dat Soom (of iemand anders) een betere Fenix-achtige zou kunnen maken.
Over het algemeen: Meh.
Over het algemeen: Meh.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.
Zonder veren kun je er een BBQ Chicken Wing - doll van maken x'DDD
Nee, ik vind het best een gaaf concept, alleen jammer dat de vleugels zijn armen zijn (daar ben ik nooit zo'n fan van, geef mij maar menselijke armen en extra vleugels op de rug). Maar verder vind ik het hele concept kracht uitstralen, en het hoofdje zelf vind ik ook erg mooi. Beetje Grieks, bijna :3 UIteindelijk vind ik de menselijke versie toch mooier dan de anthro-versie...
Nee, ik vind het best een gaaf concept, alleen jammer dat de vleugels zijn armen zijn (daar ben ik nooit zo'n fan van, geef mij maar menselijke armen en extra vleugels op de rug). Maar verder vind ik het hele concept kracht uitstralen, en het hoofdje zelf vind ik ook erg mooi. Beetje Grieks, bijna :3 UIteindelijk vind ik de menselijke versie toch mooier dan de anthro-versie...