Soom fire bird legend

Deel je BJD nieuwtjes hier.

Moderator: Café Mods

Esmee
SD
SD

Soom fire bird legend

Postby Esmee » 09 May 2012 11:52

http://dollsoom.com/shop/shop/item.php?it_id=1336356729

Ik vind hem een beetje op de Idealan lijken
Coming soon :
none

@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )

Lady.Arachnia
SD
SD

Postby Lady.Arachnia » 09 May 2012 12:49

Oeehhh...vind hem wel heeeel mooi zeg! Die oren..gaaf! En ook het spitstoelopende (is dit wel een NL woord?) hoofd... <3
I, Myself, am Strange and Unusual...
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad

Domenique
SD
SD

Postby Domenique » 09 May 2012 12:55

Ik vind hem er inderdaad echt heel gaaf uitzien ;D!

FrankenMar
Hound
Hound

Postby FrankenMar » 09 May 2012 13:43

Die poten zijn voor mij echt totale liefde.
Iemand interesse in een split? :D
"Be yourself. Those who matter don't mind and those who mind don't matter"

Mittebam
SD16
SD16

Postby Mittebam » 09 May 2012 13:52

De poten vind ik geniaal, maar die vleugels, als je de veren niet meebesteld, doen me denken aan een kale kip :x
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

Danae_Raven
SD
SD

Postby Danae_Raven » 09 May 2012 14:09

Opzich wel mooi gedaan, alleen de vleugels vindt ik een beetje raar gedaan. Opzich zou ik wel zijn hoofd willen hebben, met die oortjes, die vindt ik wel erg leuk. Als er een split komt wil ik wel meedoen met het hoofd. De rest mag iemand anders hebben ^^
Caketastic!

Snow
Sabik
Sabik

Postby Snow » 09 May 2012 14:26

Ik vind de vleugels echt verschrikkelijk lelijk... Ze zijn raar en bobbelig en de losse veren erbij lijkt me ook niet practisch. Veren vallen namelijk nogal graag uit. En dan is het net een geplukte kip... Nee, geen fan van deze stap en ik hoop dat dit een one time ding is.
Vind de poten ook echt niet mooi, maar het is wel tof dat ze ze beweegbaar hebben gemaakt, alhoewel ik twijfels heb over hoe goed hij zal staan.
Image

raafje
Hound
Hound

Postby raafje » 09 May 2012 14:55

Vuurvogel is helemaal mijn concept, maar wat vind ik dit matig (en dan ben ik nog vriendelijk) uitgewerkt.

Poten zijn wel mooi gedaan, maar sorry, waarom zulke zielige vleugels. Voor mij zit de kracht van het vuurvogel concept toch voornamelijk in de vleugels en minder in de poten. Ik vind de poten dan ook eigenlijk te grof. Vuurvogels zijn elegante wezens. Ik had dit concept ook liever uitgewerkt gezien in een vrouwelijke mold. Soom is meer gegaan voor kracht.

Nu ja, teleurstelling dus.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

Mae
YoSD
YoSD

Postby Mae » 09 May 2012 14:59

Ik vind die veren wel heel tof. Alleen vleugels ipv armen zie ik niet zo. Ik vind het zelf mooier als een pop gewoon armen heeft en dan de vleugels in de rug. Ik vind zijn hoofd ook mooi.
Ben erg benieuwd hoe hij in het echt gaat zijn.

Angel-chan
Tiny
Tiny

Postby Angel-chan » 09 May 2012 19:23

Het enige wat ik dan zou willen hebben (maar waarschijnlijk toch niet kan betalen nu xD) is zijn normale lichaam (met gewone armen en benen) zonder de fantasy parts.. (in normal skin)..
Maar dan zou dus niemand de wing parts willen hebben, en volgens mij al helemaal niet met veren.. :x
Of je zou later op een of andere manier de vleugels met veren op zijn rug moeten maken als engelen vleugels..
Dolls:
Resinsoul (Bei): Renji
Dollfamily H (Duanyu): Taichi
Dollfamily H (Air): Steve
Dollzone / Dollfamily (Borken) Hybrid: Ellioth

Want to have: /

Amber-kyou
Moderator
Moderator

Postby Amber-kyou » 17 May 2012 16:24

Hey, kijk, het is een angry bird. (serieus.. kijk goed, die wenkbrauw dingen)

Mittebam
SD16
SD16

Postby Mittebam » 17 May 2012 17:42

Ack, bijna mijn avondeten door mijn neus! Maar nu je het zegt, inderdaad een Angry Bird :x
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

clovera
MSD
MSD

Postby clovera » 17 May 2012 18:59

Ik zou hem niet willen hebben, echt niet mijn ding maar het hoofd, ja die wil ik wel!
at home Dean (DZ Chen), Grace (DZ Orlando), Clovera, Sam (SD Osu), Shoyo en Zilong

Puppit
SD13
SD13

Postby Puppit » 08 Jul 2012 12:17

Ik ben over het algemeen wel een fan van fantasydolls, maar deze bizarre armconstructie vind ik niks... Ik vind de pop niet elegant genoeg op deze manier, een beetje star, terwijl vuur juist heel beweeglijk is. Het hoofd is wel erg mooi vormgegeven, maar ik weet zeker dat Soom (of iemand anders) een betere Fenix-achtige zou kunnen maken.
Over het algemeen: Meh.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Pete
SD
SD

Postby Pete » 08 Jul 2012 13:50

Zonder veren kun je er een BBQ Chicken Wing - doll van maken x'DDD

Nee, ik vind het best een gaaf concept, alleen jammer dat de vleugels zijn armen zijn (daar ben ik nooit zo'n fan van, geef mij maar menselijke armen en extra vleugels op de rug). Maar verder vind ik het hele concept kracht uitstralen, en het hoofdje zelf vind ik ook erg mooi. Beetje Grieks, bijna :3 UIteindelijk vind ik de menselijke versie toch mooier dan de anthro-versie...

Return to “Nieuws”