Face up verwijderen met remover????
Moderator: Café Mods
-
HollowMoon
- Tiny

Face up verwijderen met remover????
Hoi ^^
heb gehoord dat je een face up kunt verwijderen met remover zonder aceton, heb inmiddels een bij hema gehaald. kan ik t daarmee doen, met wattenstaafje?
graag reactie ^^
heb gehoord dat je een face up kunt verwijderen met remover zonder aceton, heb inmiddels een bij hema gehaald. kan ik t daarmee doen, met wattenstaafje?
graag reactie ^^
-
ShuriTigerH
- Sabik

Ja hoor, zolang er geen kleurstof inzit kun je veilig met acetonvrije nagellakremover werken. Ik zou als ik jou was wel even naar de Kruidvat gaan en wondersponsjes halen (per 2 in een blauw doosje), daarmee is het verwijderen van faceups vele malen makkelijker, met een wattenstaafje zul je echt ongelooflijk lang werk hebben. Zorg dat je voor het schoonmaken van lastige hoekjes en groeven (tussen lippen en in ooghoeken en oren) een tandenborstel bij de hand hebt, dat helpt ook heel erg. En na het schoonmaken het hoofdje meteen goed afspoelen met water. Succes!
-
HollowMoon
- Tiny

dankje voor de tip!Ja hoor, zolang er geen kleurstof inzit kun je veilig met acetonvrije nagellakremover werken. Ik zou als ik jou was wel even naar de Kruidvat gaan en wondersponsjes halen (per 2 in een blauw doosje), daarmee is het verwijderen van faceups vele malen makkelijker, met een wattenstaafje zul je echt ongelooflijk lang werk hebben. Zorg dat je voor het schoonmaken van lastige hoekjes en groeven (tussen lippen en in ooghoeken en oren) een tandenborstel bij de hand hebt, dat helpt ook heel erg. En na het schoonmaken het hoofdje meteen goed afspoelen met water. Succes!
de vloeistof in t flesje is paars kleurig, kan dat kwaad?
Dan zou ik em niet gebruiken.
Ik had in de winkel gevraagd voor kleur en geur loze remover.
eerst had die meid zoiets van, wat moet een kerel met nagellakremover.
toen bedacht ze zich, kleurloos?????
en toen geurloos???? het gezicht van die meid was goud waard.
kom ik thuis met een fles geur en kleur loze nagellakremover, blijkt mijn vrouw diezelfde voor haar nagels te gebruiken..
kom ik thuis met een fles geur en kleur loze nagellakremover, blijkt mijn vrouw diezelfde voor haar nagels te gebruiken..
Zoek kleding voor een Unidoll Ark.
-
Proserpine
- *Puppetmaster*

Ik gebruik zelf ook de paarse remover van de Hema, zonder aceton. Tot dusver nog nooit problemen mee gehad ( ik gebruik wattenschijfjes om de faceups eraf te vegen) maar er zijn verhalen van oudere hoofdjes die verkleuren met de gekleurde remover, dus het blijft een beetje een gok!
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo
Alleen als je het erin laat staan. Dus: poetsen (met een tandenborstel en watten of keukenpapier zonder creme of zo erin) en daarna even goed afspoelen en wassen in een sopje met afwasmiddel (verwijderd vet). Daarna vasthouden met een zakdoek of theedoek zodat het vet van je handen niet weer op de kop komt. Je kan pas gaan sealen met MSC (of een ander middel) als de kop helemaal droog is. Ik blaas hiervoor bijv. de neusgaatjes en oren uit.
Doordat je voorkomt dat er huidvet op de kop komt hecht de MSC beter en kan je je face-up er beter op zetten.
Doordat je voorkomt dat er huidvet op de kop komt hecht de MSC beter en kan je je face-up er beter op zetten.
-
HollowMoon
- Tiny

hhaa dankje voor de tip ^^ heb de bon nog, ruil ik m effe, naja en anders is dat spul nooit weg, maar ga ik effe naar banko stuff op zoek.Dan zou ik em niet gebruiken.
nou ben benieuwd hoe ze morgen naar mij gaat kijken xb zoveel eisen haha, ondanks dat ik toch een gurl ben xb
-
HollowMoon
- Tiny

oh dankje ^^ ja die heb ik dus ook.Ik gebruik zelf ook de paarse remover van de Hema, zonder aceton. Tot dusver nog nooit problemen mee gehad ( ik gebruik wattenschijfjes om de faceups eraf te vegen) maar er zijn verhalen van oudere hoofdjes die verkleuren met de gekleurde remover, dus het blijft een beetje een gok!
ik ga toch voor safe en ruil m effe of koop een ander, beter niet het risico nemen hahah.
thanks!
-
HollowMoon
- Tiny

okay, doe ik dat ^^ moet ik alleen nog die msc kopen, dat heb ik nog niet. de faceup spullen kan ik bij schilderswinkel kopen, allemaal op waterbasis enzo. ^^Alleen als je het erin laat staan. Dus: poetsen (met een tandenborstel en watten of keukenpapier zonder creme of zo erin) en daarna even goed afspoelen en wassen in een sopje met afwasmiddel (verwijderd vet). Daarna vasthouden met een zakdoek of theedoek zodat het vet van je handen niet weer op de kop komt. Je kan pas gaan sealen met MSC (of een ander middel) als de kop helemaal droog is. Ik blaas hiervoor bijv. de neusgaatjes en oren uit.
dankje!
-
HollowMoon
- Tiny

- DarkBlueRaven
- MSD

Als er bij jou een winkel in de buurt is voor het maken van miniaturen (wargames en dat soort dingen) van resin dan hebben ze mogelijk wel iets dat zij als sealant gebruiken. Het moet in ieder geval op resin en plastic kunnen worden gespoten. Als je iets gebruikt wat de resin aantast is je kop van tussen 60 en 125 euro naar de knoppen.
MSC is het gemakkelijkste - dat kan je bij Think Pink bestellen en thuis laten bezorgen - of je gaat naar de beurs in de Branbant hallen eind deze maand en haalt het daar op?
MSC is het gemakkelijkste - dat kan je bij Think Pink bestellen en thuis laten bezorgen - of je gaat naar de beurs in de Branbant hallen eind deze maand en haalt het daar op?
-
HollowMoon
- Tiny

-
BlackDragon
- Sabik

-
HollowMoon
- Tiny