Dolls bewaren...

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Hexje
Hound
Hound

Dolls bewaren...

Postby Hexje » 29 Oct 2007 16:25

Hmm ik wist niet echt een beter onderwerp naam voor mijn vraag.

Maar ik wil eens weten waar en vooral hoe jullie je dolls "bewaren" als je er niet mee bezig bent.
Dus 's nachts, als je op school of werk bent en al die andere dingen.

Groetjes Hexje

LunarReverie
Sabik
Sabik

Postby LunarReverie » 29 Oct 2007 16:30

Hehe :D
Niet van mij zitten gezellig in hun eigen 'kamer'.
Soms leg ik ze ook in hun eigen bedjes, maar niet iedereen heeft die.

TiggTea
MSD
MSD

Postby TiggTea » 29 Oct 2007 16:44

Ik heb ooit 's bij de groothandel een barokke stoel gekocht voor Ophelia (mijn eerste pop) en die was ietsjes ruim, maar wel erg mooi op maat gezien het een grote barokke stoel moest voorstellen. Toen Vespa kwam, heeft zij die stoel ingepikt en ze zit er prima op, mooi formaat!
Van die stoelen heb ik er dus inmiddels twee en ze staan nu in de woonkamer naast elkaar (de ??n op een stoel die helemaal voor hen is met allerlei rotzooi van ze erop de ander op een stapel dozen vol stof) en kan iedereen die de woonkamer binnenhuppelt ze bewonderen.
Vespa zit in de linkerstoel en Durante zit op de leuning daarvan, Corbin zit op de rechterstoel en Karma zit op de leuning daarvan. Best wel grappig gezicht, zal er wel 's een foto van maken voor de duidelijkheid. :D
Image
[Narae60] . [Narae43] . [Unoa Sist] . [Unoa Lusis] . [SOOM Dia male]
~LiveJournal~

Fénicia
MSD
MSD

Postby Fénicia » 29 Oct 2007 17:01

Ikk heb een houten tuinbankje ooit op een rommelmarkt voor 1 euro gekocht. Daar zitten mijn meiden op te wachten tot ze mee mogen naar een event of tot ze moeten passen of model staan.
Image

princess-lola
MSD
MSD

Postby princess-lola » 29 Oct 2007 17:13

*voelt zich een slechte owner* mijn doll zit eigelijk altijd overal.. soms bij de computer, maar soms ligt ie ook gewoon op de bank (alsof ik hem daar zomaar heb neergepleurd) eerst deed ik hem echt altijd in zijn doos terug, maar nu eigelijk helemaal niet meer
at home: Kayu (cp yder)
waiting for: Kiren (nanuri '07 head)
saving for: Kirens body
wishing: mary sue (cp mnf soo)

Hasel
MSD
MSD

Postby Hasel » 29 Oct 2007 18:03

Ik denk dat als Hye (ik moet echt een naam beslissen) hier is ik een plekje voor haar maak aan de zijkant van mijn boekenkastje, aan het eind van mijn voeteneind. dat is een hoekje in mijn kamer die ik veel zie en waar weinig zonlicht valt... het is mischien een beetje zielig zo in een donker hoekje maar dat vind ik altijd nog beter als weer terug in de doos. En zo kan ik haar makkelijk pakken als ik in bed lig XD

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 29 Oct 2007 22:05

euhm ja ik heb der ook overal en nergens liggen zitten staan :P geen echte plaats. nou zit ze op de tafel :P
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

muisje
MSD
MSD

Postby muisje » 30 Oct 2007 07:58

Mijn dolls hebben mijn bank ingepikt. Zelfs hun bank staat op mijn bank. :P

Naiara

Postby Naiara » 30 Oct 2007 09:42

Mijn meisjes hebben hun eigen la,
waarin hun dozen staan zonder de deksel.
Maar als Taylor sd er is krijgen ze bijde hun eigen la ^_^

Ik leg ze dus gewoon in hun doos en de la dicht.
Ja...jullie vinden me vast vreselijk...een donkere la D:

Maar ja,
ook al mijn doll spullen liggen in kleine doosjes in dezelfde la.
Een doosje voor pruikjes en doosje voor sd kleding en een doosje voor msd kleding...
eigenlijk staan alleen de schoenen op me kast, omdat het er zo leuk uit ziet <3

(ja...je hebt me door... control freak hier...alles moet in doosjes @_@ )

WND
MSD
MSD

Postby WND » 30 Oct 2007 10:05

Ik heb nog geen plek voor mijn duo!

Maar een la idee vin ik leuk maar dat moet een diepe lade zijn, of een brede... bedank ik me net... Ok heb nog geen breede. Hum... er moet nog een kast komen in de extra kamer.... Daar kunnen lades is... :D Maar wel met slot...
Every nightmare is only a dream away
Wishing for: bonding with Beryl.

ShuriTigerH
Sabik
Sabik

Postby ShuriTigerH » 30 Oct 2007 17:40

Sommigen van jullie hebben dit al eerder gezien. Mijn poppen wonen allemaal in Fay's kamertje in de poppenkast die ik samen met mijn vader gemaakt heb. Redelijk stofvrij, uit het directe licht en ze kunnen er niet uitvallen. Maar als Seki er straks is moet ik toch iets anders gaan verzinnen denk ik, twee van die grote jongens in dat hokje wordt erg krap. En als Fay (en haar zusje Poky) eindelijk af is, wil ze haar kamertje voor zichzelf. Als ik Resa mee naar beneden neem zit hij meestal op mijn schoot (voor tv of computer), op het tafeltje naast de bank of op de bank (maar dan wil de hond nog wel eens bovenop hem gaan liggen^^;;) .

Image

Yera
Hound
Hound

Postby Yera » 30 Oct 2007 19:27

Lorgan zit op dit moment op mijn zit zak schijnbaar vind hij het daar prettig...
Image
Maar ik heb al een hoekje voor hem klaarstaan ik moet het alleen nog in richten.
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com

-All your MSD are belong to uss-

Lynn
Tiny
Tiny

Postby Lynn » 31 Oct 2007 16:26

Ik heb een plank in een inbouwkast zonder deuren waar een bankje staat en waar ze altijd zitten/hangen/liggen als ik niks met ze doe ^^

Saoera
MSD
MSD

Postby Saoera » 31 Oct 2007 20:34

Aangezien ik mijn Doll ook nog niet zo heel lang heb... Leg ik dr >meestal< terug in de doos waar ze in aan gekomen was.
Maar ik heb dr ook wel eens een xtje gewoon netjes op mijn bureau laten zitten.
En geen idee hoe ik het in de toekomt ga doen als ik die enorme doos misschien eens zat word en de deur uit doe xD
Image

Image

Pete
SD
SD

Postby Pete » 31 Oct 2007 20:45

Meestal zit mijn pop (maakt niet uit wiens hoofd erop zit) op de printer, op de bank of in zijn bed. Ik sleep hem overdag overal mee naartoe en 's avonds leg ik hem in bed XD
Ze hebben ook een eigen kamer maar die word alleen gebruikt voor photostories.

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”