Dolls bewaren...
Moderator: Café Mods
Dolls bewaren...
Hmm ik wist niet echt een beter onderwerp naam voor mijn vraag.
Maar ik wil eens weten waar en vooral hoe jullie je dolls "bewaren" als je er niet mee bezig bent.
Dus 's nachts, als je op school of werk bent en al die andere dingen.
Groetjes Hexje
Maar ik wil eens weten waar en vooral hoe jullie je dolls "bewaren" als je er niet mee bezig bent.
Dus 's nachts, als je op school of werk bent en al die andere dingen.
Groetjes Hexje
- LunarReverie
- Sabik

Ik heb ooit 's bij de groothandel een barokke stoel gekocht voor Ophelia (mijn eerste pop) en die was ietsjes ruim, maar wel erg mooi op maat gezien het een grote barokke stoel moest voorstellen. Toen Vespa kwam, heeft zij die stoel ingepikt en ze zit er prima op, mooi formaat!
Van die stoelen heb ik er dus inmiddels twee en ze staan nu in de woonkamer naast elkaar (de ??n op een stoel die helemaal voor hen is met allerlei rotzooi van ze erop de ander op een stapel dozen vol stof) en kan iedereen die de woonkamer binnenhuppelt ze bewonderen.
Vespa zit in de linkerstoel en Durante zit op de leuning daarvan, Corbin zit op de rechterstoel en Karma zit op de leuning daarvan. Best wel grappig gezicht, zal er wel 's een foto van maken voor de duidelijkheid.
Van die stoelen heb ik er dus inmiddels twee en ze staan nu in de woonkamer naast elkaar (de ??n op een stoel die helemaal voor hen is met allerlei rotzooi van ze erop de ander op een stapel dozen vol stof) en kan iedereen die de woonkamer binnenhuppelt ze bewonderen.
Vespa zit in de linkerstoel en Durante zit op de leuning daarvan, Corbin zit op de rechterstoel en Karma zit op de leuning daarvan. Best wel grappig gezicht, zal er wel 's een foto van maken voor de duidelijkheid.

[Narae60] . [Narae43] . [Unoa Sist] . [Unoa Lusis] . [SOOM Dia male]
~LiveJournal~
-
princess-lola
- MSD

*voelt zich een slechte owner* mijn doll zit eigelijk altijd overal.. soms bij de computer, maar soms ligt ie ook gewoon op de bank (alsof ik hem daar zomaar heb neergepleurd) eerst deed ik hem echt altijd in zijn doos terug, maar nu eigelijk helemaal niet meer
at home: Kayu (cp yder)
waiting for: Kiren (nanuri '07 head)
saving for: Kirens body
wishing: mary sue (cp mnf soo)
waiting for: Kiren (nanuri '07 head)
saving for: Kirens body
wishing: mary sue (cp mnf soo)
Ik denk dat als Hye (ik moet echt een naam beslissen) hier is ik een plekje voor haar maak aan de zijkant van mijn boekenkastje, aan het eind van mijn voeteneind. dat is een hoekje in mijn kamer die ik veel zie en waar weinig zonlicht valt... het is mischien een beetje zielig zo in een donker hoekje maar dat vind ik altijd nog beter als weer terug in de doos. En zo kan ik haar makkelijk pakken als ik in bed lig XD
-
dreamfairy
- *Puppetmaster*

-
Naiara
Mijn meisjes hebben hun eigen la,
waarin hun dozen staan zonder de deksel.
Maar als Taylor sd er is krijgen ze bijde hun eigen la ^_^
Ik leg ze dus gewoon in hun doos en de la dicht.
Ja...jullie vinden me vast vreselijk...een donkere la D:
Maar ja,
ook al mijn doll spullen liggen in kleine doosjes in dezelfde la.
Een doosje voor pruikjes en doosje voor sd kleding en een doosje voor msd kleding...
eigenlijk staan alleen de schoenen op me kast, omdat het er zo leuk uit ziet
(ja...je hebt me door... control freak hier...alles moet in doosjes @_@ )
Ik heb nog geen plek voor mijn duo!
Maar een la idee vin ik leuk maar dat moet een diepe lade zijn, of een brede... bedank ik me net... Ok heb nog geen breede. Hum... er moet nog een kast komen in de extra kamer.... Daar kunnen lades is...
Maar wel met slot...
Maar een la idee vin ik leuk maar dat moet een diepe lade zijn, of een brede... bedank ik me net... Ok heb nog geen breede. Hum... er moet nog een kast komen in de extra kamer.... Daar kunnen lades is...
Every nightmare is only a dream away
Wishing for: bonding with Beryl.
Wishing for: bonding with Beryl.
-
ShuriTigerH
- Sabik

Sommigen van jullie hebben dit al eerder gezien. Mijn poppen wonen allemaal in Fay's kamertje in de poppenkast die ik samen met mijn vader gemaakt heb. Redelijk stofvrij, uit het directe licht en ze kunnen er niet uitvallen. Maar als Seki er straks is moet ik toch iets anders gaan verzinnen denk ik, twee van die grote jongens in dat hokje wordt erg krap. En als Fay (en haar zusje Poky) eindelijk af is, wil ze haar kamertje voor zichzelf. Als ik Resa mee naar beneden neem zit hij meestal op mijn schoot (voor tv of computer), op het tafeltje naast de bank of op de bank (maar dan wil de hond nog wel eens bovenop hem gaan liggen^^;;) .

Lorgan zit op dit moment op mijn zit zak schijnbaar vind hij het daar prettig...

Maar ik heb al een hoekje voor hem klaarstaan ik moet het alleen nog in richten.

Maar ik heb al een hoekje voor hem klaarstaan ik moet het alleen nog in richten.
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
Aangezien ik mijn Doll ook nog niet zo heel lang heb... Leg ik dr >meestal< terug in de doos waar ze in aan gekomen was.
Maar ik heb dr ook wel eens een xtje gewoon netjes op mijn bureau laten zitten.
En geen idee hoe ik het in de toekomt ga doen als ik die enorme doos misschien eens zat word en de deur uit doe xD
Maar ik heb dr ook wel eens een xtje gewoon netjes op mijn bureau laten zitten.
En geen idee hoe ik het in de toekomt ga doen als ik die enorme doos misschien eens zat word en de deur uit doe xD
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”