Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje naief om moedwillig de boel te gaan bedriegen en vervolgens te zeggen 'wie dan leeft, wie dan zorgt'.
Fraude is gewoon een strafbaar feit en ook al kan de straf meevallen en zal men mocht je gesnapt worden.
Het strafbaar feit en hoe dan ook dat staat geregistreerd en dat kan, als je later bijvoorbeeld een baan wil en een verklaring van 'goed gedrag' moet overleggen, nog gevolgen hebben. Ik vraag me af of dat geld aan invoerrechten en BTW voor een doll dat uiteindelijk dan allemaal wel waard is.
Soms kan het echt geen kwaad om even verder te kijken wat de gevolgen zijn van bepaalde keuzes.
Vraag beantwoord
Moderator: Café Mods
Als je niet gesnapt wordt, dan heb je geluk gehad en hoef je niet zo veel te betalen, maar je loopt wel een risico waarvan je op de hoogte was.
Een gevolg dat veel sneller te merken is, is dat je woonadres en naam gemarkeerd worden en daarna alle pakketten die vanuit het buitenland naar jou toe gestuurd worden, aangehouden en gecontroleerd kunnen worden.Het strafbaar feit en hoe dan ook dat staat geregistreerd en dat kan, als je later bijvoorbeeld een baan wil en een verklaring van 'goed gedrag' moet overleggen, nog gevolgen hebben.
www.dewdrops.nl <-- Voor tekenaars, schrijvers, fotografen en andere creatievelingen.
Tja het is inderdaad niet netjes en het is ook niet erg verstandig maar gedane zaken nemen geen keer.
Het lijkt mij nutteloos om hier nog verder over te discusseren en ik sluit bij deze het topic.
Het lijkt mij nutteloos om hier nog verder over te discusseren en ik sluit bij deze het topic.
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
www.dolliverse.com
-All your MSD are belong to uss-
Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”