Face-up beschadiging!
Moderator: Café Mods
-
Soesjeroomsoesje
- MSD

Face-up beschadiging!
oooh ik baal echt zo erg, ik wilde een jurk gaan maken voor Aurelia en toen zag ik een zwart vlekje op haar onderlip ik heb geprobeerd dit een beetje weg te vegen en ik ben daar een beetje te lang mee doorgegaan nu heeft de face-up dus losgelaten en is er een stukje van haar onderlip helemaal wit! Ik ben dus door de sealer heengegaan! ik wil de face-up niet graag opnieuw doen maar kan dit opnieuw geblust worden? ik denk niet dat het opnieuw gesealt kan worden want ze heeft ook wimpers enzo. maar weet iemand hoe ik dit wel kan oplossen?
@home:
Daisuke (Taeyang Lead)
Kuroi (Pullip Neo Noir)
Aurelia (B&G Aurora)
Raven (Souldoll Chiron Human)
Raina (Souldoll Juana)
Daisuke (Taeyang Lead)
Kuroi (Pullip Neo Noir)
Aurelia (B&G Aurora)
Raina (Souldoll Juana)
-
Starálfur
Da's jammer zeg! :(
De face-up kan bijgewerkt worden (dus wimpers eraf, sealen, lip bijwerken, sealen, wimpers er weer op) maar je blijft altijd een kleurverschil houden. Ook als je de hele lippen opnieuw doet blijf je kleurverschil houden door die verschillende lagen sealer. Ik denk dat de face-up helemaal opnieuw moet :(
De face-up kan bijgewerkt worden (dus wimpers eraf, sealen, lip bijwerken, sealen, wimpers er weer op) maar je blijft altijd een kleurverschil houden. Ook als je de hele lippen opnieuw doet blijf je kleurverschil houden door die verschillende lagen sealer. Ik denk dat de face-up helemaal opnieuw moet :(
-
Soesjeroomsoesje
- MSD

ohhh... dat zou ik echt stom vinden! en het gaat alleen maar om de onderlip:(
en kan je het niet met blush doen en dan gewoon met gloss laten beschermen of is dat totaal niet mogelijk?
en kan je het niet met blush doen en dan gewoon met gloss laten beschermen of is dat totaal niet mogelijk?
@home:
Daisuke (Taeyang Lead)
Kuroi (Pullip Neo Noir)
Aurelia (B&G Aurora)
Raina (Souldoll Juana)
Daisuke (Taeyang Lead)
Kuroi (Pullip Neo Noir)
Aurelia (B&G Aurora)
Raina (Souldoll Juana)
mij is het persoonlijk wel gelukt
juist omdat de lippen zo'n mooi afgebakend stukje zijn moet het te doen zijn ik zou alleen wel allebei de lippen voorzichtig schoonmaken. (dat heb ik ook gedaan en toen de lippen met een gloss afgewerkt je moet er alleen wel rekening mee houden dat kleuren in elkaar over kunnen lopen als je niet eerst sealed met een spray gloss is nat)
mijn pop voor en na

(hier is ze al een jaar of vier voorzien van dezelfde face-up dus de sealer is flink vergeeld maar van de reparatie is niks te zien)
juist omdat de lippen zo'n mooi afgebakend stukje zijn moet het te doen zijn ik zou alleen wel allebei de lippen voorzichtig schoonmaken. (dat heb ik ook gedaan en toen de lippen met een gloss afgewerkt je moet er alleen wel rekening mee houden dat kleuren in elkaar over kunnen lopen als je niet eerst sealed met een spray gloss is nat)
mijn pop voor en na

(hier is ze al een jaar of vier voorzien van dezelfde face-up dus de sealer is flink vergeeld maar van de reparatie is niks te zien)
-
Soesjeroomsoesje
- MSD

Woo goed gedaan het is inderdaad niet meer te zien! alleen zit ik met een klein probleempje de lippen van Aurelia zijn niet helemaal roze, de beschadiging zit zeg maar net waar de pastel een beetje ophoud:(
maar ik denk dat ik het binnenkort even aan marcia van think pink! laat zien aangezien die op de poppenbeurs in rotterdam staat en aangezien ik bijna niks aan materiaal thuis heb -.- maar je geeft me in ieder geval een beetje hoop!
maar ik denk dat ik het binnenkort even aan marcia van think pink! laat zien aangezien die op de poppenbeurs in rotterdam staat en aangezien ik bijna niks aan materiaal thuis heb -.- maar je geeft me in ieder geval een beetje hoop!
@home:
Daisuke (Taeyang Lead)
Kuroi (Pullip Neo Noir)
Aurelia (B&G Aurora)
Raina (Souldoll Juana)
Daisuke (Taeyang Lead)
Kuroi (Pullip Neo Noir)
Aurelia (B&G Aurora)
Raina (Souldoll Juana)
- LunarReverie