Face-up beschadiging!

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Soesjeroomsoesje
MSD
MSD

Face-up beschadiging!

Postby Soesjeroomsoesje » 13 Oct 2009 19:16

oooh ik baal echt zo erg, ik wilde een jurk gaan maken voor Aurelia en toen zag ik een zwart vlekje op haar onderlip ik heb geprobeerd dit een beetje weg te vegen en ik ben daar een beetje te lang mee doorgegaan nu heeft de face-up dus losgelaten en is er een stukje van haar onderlip helemaal wit! Ik ben dus door de sealer heengegaan! ik wil de face-up niet graag opnieuw doen maar kan dit opnieuw geblust worden? ik denk niet dat het opnieuw gesealt kan worden want ze heeft ook wimpers enzo. maar weet iemand hoe ik dit wel kan oplossen?
@home:
Daisuke (Taeyang Lead)
Kuroi (Pullip Neo Noir)
Aurelia (B&G Aurora)
Raven (Souldoll Chiron Human)
Raina (Souldoll Juana)

Starálfur

Postby Starálfur » 13 Oct 2009 19:29

Da's jammer zeg! :(
De face-up kan bijgewerkt worden (dus wimpers eraf, sealen, lip bijwerken, sealen, wimpers er weer op) maar je blijft altijd een kleurverschil houden. Ook als je de hele lippen opnieuw doet blijf je kleurverschil houden door die verschillende lagen sealer. Ik denk dat de face-up helemaal opnieuw moet :(

Soesjeroomsoesje
MSD
MSD

Postby Soesjeroomsoesje » 13 Oct 2009 19:41

ohhh... dat zou ik echt stom vinden! en het gaat alleen maar om de onderlip:(
en kan je het niet met blush doen en dan gewoon met gloss laten beschermen of is dat totaal niet mogelijk?
@home:
Daisuke (Taeyang Lead)
Kuroi (Pullip Neo Noir)
Aurelia (B&G Aurora)
Raina (Souldoll Juana)

marijke
SD16
SD16

Postby marijke » 13 Oct 2009 19:41

Je blijft idd altijd kleurverschil zien, dus ik ben bang dat Starálfur gelijk heeft en de hele face up opnieuw zal moeten.

allanieew
MSD
MSD

Postby allanieew » 14 Oct 2009 00:08

mij is het persoonlijk wel gelukt
juist omdat de lippen zo'n mooi afgebakend stukje zijn moet het te doen zijn ik zou alleen wel allebei de lippen voorzichtig schoonmaken. (dat heb ik ook gedaan en toen de lippen met een gloss afgewerkt je moet er alleen wel rekening mee houden dat kleuren in elkaar over kunnen lopen als je niet eerst sealed met een spray gloss is nat)

mijn pop voor en na
Image

Image
(hier is ze al een jaar of vier voorzien van dezelfde face-up dus de sealer is flink vergeeld maar van de reparatie is niks te zien)

Soesjeroomsoesje
MSD
MSD

Postby Soesjeroomsoesje » 14 Oct 2009 00:15

Woo goed gedaan het is inderdaad niet meer te zien! alleen zit ik met een klein probleempje de lippen van Aurelia zijn niet helemaal roze, de beschadiging zit zeg maar net waar de pastel een beetje ophoud:(
maar ik denk dat ik het binnenkort even aan marcia van think pink! laat zien aangezien die op de poppenbeurs in rotterdam staat en aangezien ik bijna niks aan materiaal thuis heb -.- maar je geeft me in ieder geval een beetje hoop!
@home:
Daisuke (Taeyang Lead)
Kuroi (Pullip Neo Noir)
Aurelia (B&G Aurora)
Raina (Souldoll Juana)

LunarReverie
Sabik
Sabik

Postby LunarReverie » 14 Oct 2009 09:26

Kun je misschien een foto maken van de beschadiging?
Dan kan ik voor je kijken of ik het zou kunnen repareren, ik ben daar niet zo heel goed in maar soms lukt het inderdaad als het niet op een heel opvallende plek zit.

Soesjeroomsoesje
MSD
MSD

Postby Soesjeroomsoesje » 14 Oct 2009 20:33

oke heb even snel een foto gemaakt hoop dat het zichtbaar genoeg is..
maar het is dus rechtsonder, nog net op haar onderlip. Image
@home:
Daisuke (Taeyang Lead)
Kuroi (Pullip Neo Noir)
Aurelia (B&G Aurora)
Raina (Souldoll Juana)

Soesjeroomsoesje
MSD
MSD

Postby Soesjeroomsoesje » 22 Oct 2009 00:54

denk je dat je het kan repareren?? :blush: als je een duidelijkere foto wild kan dat want ik heb nu een nieuwe camera^^
@home:
Daisuke (Taeyang Lead)
Kuroi (Pullip Neo Noir)
Aurelia (B&G Aurora)
Raina (Souldoll Juana)

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”