paypal

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

dreamfairy
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*

Postby dreamfairy » 29 Nov 2010 22:38

je hoeft niet persee een credit card te hebben voor paypal.
ik heb 1 keer gehad dat er te weinig geld had op me bankrekening en dan wordt je rekening geblokkeerd.

maja is opzich geen probleem zoals het nu gaat.. maar zou opzich fijn vinden of weten dat et geld er meteen is =)
At home:
Bambi (SM Ai), Kara (SM Galena), Ginger (SM Minette) Phoebe (BC gun) Mina (LW Happy/BC hybrid)

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 30 Nov 2010 10:07

Ik heb ook een keertje te weinig geld op mijn rekening staan.
Toen had ik een negatief paypal saldo. Na een week werd ik gebeld, waarna ik het probleem uitlegde en vertelde dat ik de week erna mijn salaris zou krijgen.
Was geen probleem.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

clovera
MSD
MSD

Postby clovera » 30 Nov 2010 14:51

moest je toen daarna ook rente betalen? Of wachten ze gewoon totdat je saldo weer toereikend is...?
at home Dean (DZ Chen), Grace (DZ Orlando), Clovera, Sam (SD Osu), Shoyo en Zilong

tha_queen_of_chaos
Hound
Hound

Postby tha_queen_of_chaos » 30 Nov 2010 16:09

omdat het eigenlijk snel opgelost was hoefde ik niks te betalen. Gewoon mijn saldo weer opvullen.
Maar stond wel maar een bedrag onder de 100 euro daar in het negatief. Volgens mij iets van 40 euro ofzo.
Shacking up with: Megami-limhwa luna, Kami- Soom Lazule, Akuma-Limhwa half elf, Seishin- Soom MD Sphaler
Seishin- Soom MD Sphaler
My livejournal NL BJD Forum

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”