Postby Mittebam » 21 Sep 2013 14:39
Een vriendin van me heeft ook een RS Pixiu, ze zijn erg schattig (en een tikje ondeugend)!
Qua ogen weet ik dit wel: 14mm is te groot, dat past niet in de oogkassen. Volgens mij werkt 10 of 12mm beter, afhankelijk van het specifieke type ogen en wat je precies wilt. De vorm van de ogen bepaalt mede hoe goed ze passen. 12mm ogen zullen grotere irissen hebben dan 10mm, dus zie je bij 10mm meer oogwit. Of je dat mooier vind is puur een kwestie van voorkeur

Het kan helpen om verschillende soorten en maten ogen te proberen/passen op bijvoorbeeld een meeting of bij Think Pink in de winkel.
Qua pruik zou ik ook 5-6 adviseren zolang het een pruikje is met een beetje rek, 6-7 zit erg los. Het kan wel, maar dan kan het handig zijn er een siliconen pruikenkapje of een elastiekje onder te doen zodat de pruik beter blijft zitten. Die vriendin van me heeft een (fur)pruikje op maat besteld bij een Etsy winkeltje

Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)