Hee
Ik wil een cosplay masker maken zoals Raveman van Aural Vampire. Maar hoe maak je zoiets? Klei?
Of kan je dat kant en klaar kopen?
xx
EDIT: het is voor Gabriella
Raveman masker maken, maar hoe..?
Moderator: Café Mods
-
Chii483
Raveman masker maken, maar hoe..?
Last edited by Chii483 on 10 May 2011 20:14, edited 1 time in total.
-
Lavender-Traces
- SD16

Cosplaymasker voor jou of je doll? Als het voor jou is raad ik je aan naar de cosplaysectie van aniway.nl/forum te gaan... dit is niet echt het juiste forum voor cosplay vragen. (Al zitten hier ook wel cosplayers.)
Anyway - Je kan een blanco masker kopen en die ombouwen tot het masker met materialen die tot het gewenste effect leiden. (Zoek dingen op, lees tutorial etc.) Of je zoekt op ebay of er een te koop is. (Al zal dit zeer waarschijnlijk een veel duurdere optie zijn.)
Anyway - Je kan een blanco masker kopen en die ombouwen tot het masker met materialen die tot het gewenste effect leiden. (Zoek dingen op, lees tutorial etc.) Of je zoekt op ebay of er een te koop is. (Al zal dit zeer waarschijnlijk een veel duurdere optie zijn.)
There are some things you give up as teen ..
.. and there are some things you can't help but keep
-
Lavender-Traces
- SD16

Okay, dan heb ik niets gezegd.ik ga als Exo-Chicka en mn doll is mijn lieve Raveman :P
Dus het is voor mijn doll..
Hmm... misschien dat je gips kunt gebruiken (wel de folie-tip van Hexje erbij ofcourse!) Ik heb gips eens bij kindjes op stage gebruikt. Heel makkelijk aan te brengen (wel in kleine stukjes knippen) en droogt goed snel.
There are some things you give up as teen ..
zelf heb ik een paar jaar terug maskers voor mn dolls gemaakt van apoxie, dat is erg sterk en heel gemakkelijk glad te schuren. Ook zijn de maskers die ik had gemaakt erg dun geworden, zonder dat ik echt bang ben dat ze makkelijk zullen breken.
Dat heb ik inderdaad zoals Hexje beschrijft gedaan met follie om het poppenhoofd en veel schuren, oneffenheden opvullen en weer schuren als het uitgehard is.
Dat heb ik inderdaad zoals Hexje beschrijft gedaan met follie om het poppenhoofd en veel schuren, oneffenheden opvullen en weer schuren als het uitgehard is.